דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטת פירות וירקות

דיאטת פירות וירקות
דיאטת פירות וירקות כשמה כן היא- דיאטה שבה נצרכים פירות וירקות בלבד, כאשר על כמות הירקות לא קיימת הגבלה. התצורה העיקרית שבה נאכלים הפירות והירקות היא בעיקר באמצעות מיצי ירקות שונים, בתוספת של מיצי פירות בכמות מוגבלת. יודגש, כי מדובר בדיאטה שהשימוש בה מותאם לטווח זמן קצר, שכן ההתמדה בה לפרק זמן ממושך עלולה לפגוע בתהליך חילוף החומרים ומאזן המלחים, ולגרום לסחרחורות, אי סדירות של מערכת העיכול וחולשה.

דיאטת פירות וירקות- גוף נקי ובריא
הטיפול בדיאטת ופירות וירקות "מייצרת" תוצאות הרזיה אפקטיביות ומאפשרת הורדה במשקל בזמן קצר, תוך שהיא משולבת לעיתים עם דיאטה נוספת המותאמת לשימוש לטווח הארוך, בעיקר כשמדובר בכלי ל"ניקוי" הגוף בטרם התחלת דיאטה אחרת. השימוש בדיאטת פירות וירקות לצורך ניקוי הגוף הינו נפוץ ביותר, שכן האחרונים עשירים בויטמינים, מינרלים ונוגדי חימצון. כמו כן, מיצי הירקות והפירות הינם דלים בסיבים תזונתיים, כך שהקפדה על שתייתם מעניקה למערכת העיכול מעין "מנוחה". 

למי מתאימה דיאטת פירות וירקות?
חשוב לציין כי הטיפול בדיאטת פירות וירקות מתאימה למבוגרים ואינה ממולצת לילדים ולבני נוער. הרזייה באמצעות דיאטה של פירות וירקות מוגדרת מחייבת שימוש בתפריט דיאטה שאינו מאוזן, בגלל המחסור בויטמינים, שומנים וחלבונים שונים, ועל כן יש להתייעץ עם דיאטנית מומחית טרם תחילת הטיפול ולכל אורכו. בנוסף, על חולי לב, סוכרת, כליות וכד´ להיוועץ ברופא מומחה טרם תחילת ההליך.
מפת אתר | צור קשר