דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה לקיץ

בבואנו להתחיל בתהליך של דיאטה יש לקחת בחשבון את עונת השנה ולהתאים תפריט דיאטה למזונות המוצעים. תפריט דיאטה הכולל מרקים לדוגמא לא יתאים לאדם המעונין לעשות דיאטה בקיץ, ועל כן חשוב מאוד להתאים את התפריט לשלל הפירות, הירקות, הקיטניות ושאר המזונות הקיימים בארצינו. שילוב של פירות קיץ כגון ענבים, אפרסקים, אבטיח וכו.. יקלו במיוחד על עשיית הדיאטה.

תהליך הדיאטה הינו תהליך מורכב ומובנה אשר מצריך כוחות נפשיים רבים וקשיים אשר באים לידי ביטוי ברצון עז להנות מטעמם המוכר של שוקולד או לחם עתירי קלוריות למינהם. רצון אמיתי וכוחות נפש עצומים הסוד הקסם של דיאטות רבות, ללא החלטה אישית ועצמית להצלחת הדיאטה, לא יהיה ניתן להגיע לתוצאות איכותיות.

כיוון שתהליך הדיאטה כרוך בקשיים רבים ובתעצומות נפש ללא סוף, חשוב מאוד למצוא דרכים מועילות ומהנות להקל על עצמינו את תהליך הדיאטה, זאת על ידי צ´ופרים ומזונות טעימים המספקים מזור לגוף ולנפש, ועוזר לנו לשלוט על עצמינו ברצון המתמיד לטעם מתוק. ולכן פירות קייצים כגון אבטיח או אפרסק יוכלו להוות פתרון מעולה לבעיה זאת.

מפת אתר | צור קשר