דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

איך מתחילים דיאטה?

כמעט כולנו בשלב כזה או אחר של החיים התחלנו תהליך של דיאטה. רבים יעידו על קשיים גדולים ב"כניסה" לדיאטה. המעבר הגופני והנפשי שלנו למצב של דיאטה הוא לא תהליך קל. אנו צריכים להיות במצב של ריכוז מקסימלי אשר יאפשר לנו למקסם את התהליך ולעשות אותו בצורה הנכונה ביותר. רוב רובם של האנשים נכשלים בשלב הראשוני של התחלת הדיאטה ונשברים לאחר כמה שעות. אותה נקודת שבירה בדרך כלל נצרבת בתודעה והופכת לסמל לכשלון שלנו בירידה במשקל לו מאוד השתוקקנו וציפינו. ננסה לעזור לכם לעשות את כל הדברים שיעזרו לכם להכנס אל הדיאטה בצורה הנכונה ביותר וכמובן גם לסיים אותה לאחר מכן בדיוק כמו שצריך.

א. חשוב מאוד להרחיק את כל המזיקים מחייכם. אם אנו יודעים שנקודת השבירה שלנו היא ממתקים או שוקולד – עלינו לאסוף את כל הממתקים בבית או במשרד ולסלקם לאלתר. הסילוק יהיה סמל להתחלה נכונה ויחסום אפשרות לרכישה של המוצרים הללו.  
ב. אל תסתובבו עם כסף קטן – הוא יכול להפוך לרכישה של עוד ממתק, עוד שוקולד או עוד גלידה 
ג. הירשמו לחדר כושר עוד היום – גם אם אתם שונאים חדרי כושר, ייתכן וההוצאה הכספית תגרום לכם לפקוד את חדר הכושר לעיתים תכופות ביותר בתחילת הדיאטה.
ד. הציפו את הבית בירקות ובקבוקי מים. כמה שיותר ירקות וכמה שיותר מים יעזור לנו. מקרר שמלא בירקות מכל הסוגים יהיה יותר יעיל עבורנו מכל מקרר אחר.
ה.עליכם להיות עסוקים כל היום. אכילה נובעת לעיתים קרובות משעמום. תעסוקה תסיח את דעתכם ותאפשר לכם לשכוח מאוכל כמה שיותר.
ו.קבלו עזרה מדיאטן או דיאטנית. אימון אישי לדיאטה יכול לעזור לכם לעבור את התהליך. עירוב של אדם בתהליך הופך את הדיאטה לקלה ומהירה הרבה יותר.

 

מפת אתר | צור קשר