דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

מאמן אישי לדיאטה

כל אחד מאיתנו שלם עם תכונות מסוימות שקיימות בו, והיה רוצה לשנות תכונות או התנהגויות אחרות שקיימות בו. ישנם אנשים שמעשנים ומבקשים להפסיק לעשן, כאלו ששותים כמויות גבוהות של אלכוהול ומנסים להיגמל, או סתם כאלו שכוססים ציפורניים ורוצים להפסיק... בכל אחד מהמקרים, המפתח להצלחה או להביא לשינוי. היכולת לבצע שינוי תלויה בכוח הרצון שלנו להתחיל בו, ולאחר מכן להתמיד    לאורך זמן. ולאורך תהליך ההרזיה.
אך גם כאשר נבצע שינוי ויהיה בנו מספיק כוח רצון להתמיד, לאורך הזמן תמיד יהיו נקודות שבירה.  במידה ונצלח נקודות שבירה אלו, השינוי יחזיק מעמד. במידה ולא, פעמים רבות נחזור לנקודת ההתחלה ואף גרוע מכך: במידה ונחזור לעשן לאחר תקופה של הפסקה, סביר להניח שכמות הסיגריות היומית רק תעלה. לכן, ההתמודדות שלנו בנקודות השבירה הינה קריטית ליכולת שלנו לבצע שינוי. ברגעים לא קלים אלה אנחנו צריכים אדם שיעודד וידחוף אותנו.
אחד התחומים הנפוצים בהם אנחנו מנסים לבצע שינוי הוא בתחום הירידה במשקל. אנשים רבים מנסים לבצע דיאטה ולהתמיד בה, מטעמים רבים: ראשית, מחקרים שבוצעו מראים על קשר ישיר בין עודך משקל לבין מחלות כגון
סוכרת, יתר לחץ דם והתקפי לב. למעשה, מחלות אלה הינם אחד הגורמים המרכזיים לשיעורי התמותה בעולם. שנית, בחברה המערבית עודף משקל נחשב לפחות אסתטי ולכן קשור לבעיות של ביטחון עצמי ולקשיים במציאת בני זוג.
ביצוע דיאטה אם כן חשובה לבריאות הפיזית ולרווחה שנפשית, אך ביצועה נחשב לאחד השינויים הקשים ביותר לביצוע. חשיבות הדיאטה מצד אחד, והקושי לשמר אותה מהצד השני, הביאו לפריחתן של שיטות רבות המבטיחות
ירידה במשקל. למרות ההבטחות, כאמור שינוי לא יכול להתבצע ללא התמדה, והתמדה נמדדת גם ברגעי השבירה. מאמן אישי לדיאטה יבנה ללקוח תכנית אישית המותאמת לצרכיו לצורך ביצוע השינוי. בנוסף, המאמן האישי לדיאטה יסייע לשמור על השינוי לאורך זמן באמצעות דחיפה ועידוד גם ברגעי השבירה.

מפת אתר | צור קשר