דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה בתקופת בחינות

תקופת בחינות היא תקופה לחוצה מאוד ויחד עם כל הלחץ אנו מבלים שעות רבות בבית בכדי ללמוד ולהתכונן. כל הלחץ והחרדה מביאים אותנו פעמים רבות לעזוב את מחברת הלימוד ולעשות הפסקה שבה אנו נוטים לטייל בבית ולחפש משהו שיסיח את דעתנו מעט מן הלימודים. הפסקת טיול זו בדרך כלל מובילה אל המקרר שם בגלל שאין לנו זמן להכין אוכל בריא אנו נוטים לחטוף את הדבר הראשון שאנו רואים- בדרך כלל משהו מתוק שימתיק לנו את הלחץ. דיאטה בתקופת בחינות היא קשה במיוחד מפני שאין זמן ואנרגיות להשקיע באכילה נכונה או בהתעמלות ולכן מומלץ לעקוב אחר כמה כללים פשוטים שיעזרו לכם לעבור את המבחנים מבלי להעלות במשקל.

תחילה כדאי לזכור כי אוכל נכון עוזר גם לזיכרון ולמידת הרעננות שלכם בעוד אוכל בו יש סוכר אולי יוצר פרץ אנרגיה אך הוא דועך מהר מאוד. השתדלו לאכול מאכלים המכילים אומגה 3 כמו דגים ולאכול פירות כנישנוש בין הארוחות. שנית כדאי לקבוע זמני לימוד ובניהם לשלב הפסקה של התרעננות, צאו להליכה או לריצה קלה זה גם יספק את ההפסקה לה אתם דרושים, גם יעזור בהורדת המשקל וגם ירענן אתכם וייתן לכם זריקת אנרגיה והתחדשות. כטיפ אחרון נמליץ להכין את הארוחות שלכם מבעוד מועד כך שבטיול הבא שלכם למקרר תחכה לכם שם צלחת עם ארוחה טעימה ובריאה שתרגיע את הקיבה ותעבוד לפי כללי הדיאטה.

מפת אתר | צור קשר