דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

איך בוחרים דיאטן?

בחברת השפע המערבית מקרים של בעיות באספקת חלק מאבות המזון אינם קיימים (בשונה מאפריקה לדוגמא שם עדיין מתים בעקבות תת תזונה) אך מקרים של מחלות לב וסכרת שונות כגון בעיות לחץ דם או סתימת עורקים ועוד מחלות שבעקבות השמנת יתר ניתן לחלות מהן או הפרעות אכילה כגון אנורקסיה או בולימיה שהינם תופעה מוכרת ובאמצעות טיפול מקצועי ניתן לתקן את המצב, בישראל כל מי שעוסק בתחום הקליני חייב ללמוד ולקבל תואר B.sc במדעי התזונה. הבוגרים נדרשים לעבור הכשרה מעשית מטעם משרד הבריאות במשך חצי שנה נוספת ללימודים.

ההתעסקות היום יומית עם בעיות בהשמנת יתר הינם חלק מחייו של דיאטן, הבחירה באחד שכזה חייבת לבוא אחרי פגישה ראשונית שבא תוכלו לבדוק כיצד מתאימה לכם שיטת הטיפול המומלצת, קיימים אין ספור דיאטות כאלו לטווח הקצר וכאלו לטווח הארוך, כולן עלמנת לאפשר ירידה במשקל תוך שמירת הפרופורציה ולכן הצד הפסיכולוגי חשוב גם כן, בפגישה תוכלו להתרשם מעבר למחשבון הקלוריות שבוודאי תכירו או תקבלו עליו הסברים בפגישתכם הראשונה.

 

מפת אתר | צור קשר