דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

תפריטי דיאטה

הנתון הוא כיום שיותר ויותר אנשים הולכים ומשמינים כתוצאה ישירה מעלייה בשעות העבודה, הם אוכלים פחות אוכל בריא ומתמסרים בעצם לענף האוכל המהיר אשר יעיל מבחינת הזמן, אולם גורם להשמנה ולבעיות בריאותיות. לכן כיום כל קופת חולים מאפשרת פגישה עם דיאטנית בסבסוד הקופה (בישראל) זאת למען ליצור אצל הבן אדם חשיבה שונה ופתיחות חשיבתית בנוגע לתפריט אותו יוכל במהלך יומו. לרוב בני האדם סדר יום קבוע משלהם מבחינת שעת יקיצה, התחלת עבודה, הפסקות בעבודה, שעות עבודה, מנוחה וזמן שינה ולפי סדר יום זה קובעים תפריט דיאטה מתאים.

קיים שוני בין זכר ונקבה בנוגע לכמות הקלוריות המומלצת להם וכמובן שוני בין אדם לאדם המתקיים בעקבות גילו של האדם, מינו, משקלו, כמות הקלוריות והשומנים בדם וכדומה. בדרך כלל תפריטי הדיאטה עומדים בקנה אחד עם מטרתו של המבקש דיאטה (הרזייה מהירה יותר, איטית יותר) ולמעשה מקנה לאותו בן אדם את הידע להתאים את האוכל עבורו בכל שעות היום כאשר יש חלוקה בין פחמימות, חלבונים ושומנים (שבכל מקרה הגוף חייב בכדי להתקיים). חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בוגר תואר ראשון במדעי המזון כאשר מרכיבים דיאטה.

המלצת הדיאטנים ברוב הפעמים היא לאכול כל שלוש שעות משהו כאשר יש לוותר על האוכל בין הארוחות. הם אף מתאימים מה לאכול ומתי (לדוגמא בבוקר יוגורט, ארוחת צהריים תבוסס על פחמימות ובשר, ארוחת הערב תתבסס על ביצה קשה ולחם קל וכדומה) כאשר הם מעלים את רמת הצריכה של ירקות ופחות פירות (שמכילים סוכרים) ופחות צריכת מלחים (המעלים את רמת הכולסטרול). אולם, דבר חשוב לציין היא שמותר (לאחר התייעצות עם הדיאטנית) ליצור תפריט גם לשבוע בו רוצים לאכול משהו הנחשב לג´אנק פוד- הדיאטנית תתאים תפריט דיאטה מתאים לאותו שבוע\ יום וכך ניתן לשלב.

מפת אתר | צור קשר