דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

אימוני קורספיט לירידה במשקל

בשנים האחרונות התפתחה שיטת אימון שמקורה בארצות הברית קורספיט, השיטה כוללת אלמנטים מעולם ההתעמלות, הרמת משקולות, סיבולת ועוד, האימון מתבצע בעצימות גבוהה ומשפיע על מרבית מרכיבי הכושר וכתוצאה מכך משפיעה על חיטוב הגוף וכמובן על ירידה במשקל.

מהם אימוני קורספיט?

קרוספיט היא שיטת אימון שמתבצעת בעצימות גבוהה במיוחד עם תרגילים מגוונים שמשלבים אימונים ארוביים ואנארוביים העובדים על סיבולת לב ריאה, גמישות, סיבולת שריר, כוח מתפרץ, שיווי משקל, זריזות, קואורדינציה ועוד, השיטה משפרת את כלל מרכיבי הכושר הגופני, התרגילים מאוד מגוונים.

הקשר בין קרוספיט לחיטוב הגוף והרזייה

חיטוב הוא למעשה יחס בן מסת השריר למסת השומן, ככל שמסת השריר גבוהה יותר הגוף נראה חטוב יותר, אחוזי שומן נמוכים יבליטו את צורת השריר וסיביו, ללא אימוני כוח שגורם לגירוי השרירים בתהליך ההרזיה גופנו יאבד גם ממסת השריר במקביל לירידה בשומן, רבים אשר מעוניינים בהרזיה טועים בהתייחסותם למשקל הכללי ללא התייחסות למה שיורד במיוחד בדיאטות כאסח למיניהן אשר בהן מאבדים מסת שרירים ופוגעים במאזן ההורמונלי ובקצב חילוף החומרים, לכן חשוב לשלב תזונה נכונה עם אימוני כוח ואימוני ארובי.  

ידוע כי כדי להרזות ולחטב את הגוף צריך להיות בגרעון קלורי שאותו אפשר להשיג בהורדת קלוריות שבאוכל או בהגברת הפעילות הגופנית והטוב ביותר לשלב ביניהם תכנית אימונים עם תכנית תזונה נכונה.

יתרונות אימוני קרוספיט לירידה במשקל

מטרת אימוני קרוספיט לבנות יכולות גופניות שיתרמו לאיכות חיים טובה אימונים מטבוליים ארוביים ואנארוביים הגורמים לחיזוק הגוף וחיטובו, האימון תורם להגברת הגמישות היציבה ושווי משקל וכמובן להגברת קצב חילוף החומרים גם לאחר האימון חילוף החומרים במנוחה גבוהה יותר לאחר ביצוע אימון קרוספיט.

אימוני קרוספיט גורמים להורדת אחוזי השומן בגוף מכיוון שהאימונים מתבצעים בעצימות גבוהה מאוד ומפעילים מערכות רבות בגוף כגון כלי דם, לב, נשימה ועוד,  האימון מהיר ויעיל, יתרון נוסף חשוב בשיטה זו שלא חייבים להגיע לחדר הכושר אפשר לבצע את התרגילים בקלות בבית או בפארקים, ניתן למצוא מגוון רחב של תרגילים והוראות לביצועם ברחבי הרשת.   

חסרונות אימוני הקרוספיט

אנשים רבים לא מצלחים להתמיד בשיטת אימון זו, האימון הינו מאוד אינטנסיבי וקשה מדי עבור אנשים רבים, האימון לא מתאים לכולם, לא כולם מסוגלים לבצע את התרגילים בעצימות רבה ניתן להתחיל בעצימות נמוכה יותר ולהתקדם שלב אחר שלב עד להצלחה, חשוב לא להתייאש, חסרון נוסף הוא הסיכון לפציעה  בשל אי ביצוע נכון של התרגילים והלחץ נגד השעון.  

מפת אתר | צור קשר