דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

לקראת הקיץ – סוגי דיאטות שכדאי להכיר

מבלי ששמנו לב, החורף חלף במהירות והקיץ כבר כאן וזה הזמן להתחיל לחשוב על הקילוגרמים המיותרים צברנו בתקופת הקורונה 😉  אין ספק שעברנו תקופה מאתגרת שחלקנו אולי הזניחו את עצמם חיצונית ולכן עכשיו זה הזמן לרוץ לחדר כושר, ללכת לטיפולי אסתטיקה וכמובן להתאים עבורנו דיאטה מושלמת. בדיוק בשביל זה המומחים שלנו ריכזו לכם את כל סוגי הדיאטות שכדאי לכם להכיר. מתחילים עכשיו.

דיאטה – היא מילה כללית, גדולה שכוללת סוגים רבים של תזונה שנועדו לשפר את איכות החיים שלנו וכמובן לסייע לנו במטרה המרכזית – להוריד במשקל. יחד עם זאת, חשוב להבין שהדיאטה שמתאימה לחברה שלך, לאו דווקא תתאים לך ומומלץ להתייעץ עם תזונאית מוסמכת כדי להתאים עבורך את הדיאטה האולטימטיבית שתביא לך תוצאות לטווח הרחוק. במאמר זה נסקור מספר סוגי דיאטות מומלצות.

  • דיאטת 801010- דיאטה זו מבוססת על תזונה נעה – כלומר, על פירות וירקות חיים בלבד. נשמע קשוח? ללא ספק מדובר באחת מסוגי הדיאטות המאתגרות ביותר אך אנשים רבים שהתנסו בה מדווחים על שיפורים מדהימים באיכות החיים, בבריאות וכמובן – על ירידה במשקל. בתזונה זו צורכים 80% פחמימות, 10% חלבון ו10% שומן. ההמלצה היא צריכת ירקות ופירות אורגנים וגם כאן יש תתי תפריטים, שילובים מותרים ואסורים. לא כדאי להתחיל דיאטה זו ללא מלווה כיוון שחוסר איזון עלול לגרום ליותר נזק מתועלת.
  • דיאטה ים תיכונית – דיאטה זו אידאלית עבור תושבי ישראל כיוון שהיא מותאמת למזון שנוהגים לצרוך תושבים ברחבי המזרח התיכון. מקור הדיאטה החל לאחר מחקרים רבים שהצביעו על כך שתושבי אגן הים התיכון נהנים מתוחלת חיים ארוכה ונוטים לחלות פחות במחלות של לב וכלי דם. התזונה בדיאטה זו תהיה מבוססת בעיקר על צריכה גבוה של דגנים מחיטה מלאה, קטניות, שמן זית, פירות וירקות טריים, דגים, מעט יין וצריכה נמוכה של בשר אדום ושמונים מהחי.
  • דיאטת פליאו – דיאטה זו מבוססת על התזונה "הקדמונית" שלמעשה אבות אבותינו צרכו בתקופת האבן. אנשים רבים מאמינים שעקב המהפכה התעשייתית האדם התרחק ממקורותיו דבר שעודד התפתחות של מחלות שונות שהאדם המודרני נוטה לסבול מהן יותר. בדיאטה זו נמנעים מצרוך מזונות מעובדים כמו דגנים וקטניות, מוצרי חלב דלי שומן וצריכה מוגברת של בשר, אגוזים, ירקות ופירות (במידה) ועוד.
  • דיאטת אטקינס – דיאטה זו מבוססת על צריכה מוגברת של שומנים. הרעיון הוא להימנע לחלוטין מצריכה של פחמימות  וחלבונים– מה שקורה זה שהגוף מתחיל להשתמש במצבורי השומן להפקת אנרגיה וכך אפשר להשיל קילוגרמים רבים בזמן קצר יחסית. היתרונות הם שבזכות צריכת החלבונים אפשר ליהנות מתחושת שובע, אך יש גם חסרונות בדרך – הימנעות מוחלטת מפחמימות עלולה לגרום לדכדוך. חשוב מאוד להתייעץ עם תזונאי/ת מסומכ/ת שיוכל ללוות ולהתאים תפריט מאוזן.
מפת אתר | צור קשר