דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

איך מכון אסתטיקה לשיניים תורם לאיכות החיים שלכם?

מרפאות השיניים המובילות מציעות כיום תפריט טיפולי אסתטיקה נרחב, השואף להעניק מענה לכל פגם אסתטי בשן. בין הטיפולים המוצעים במרפאות השיניים:

  • הלבנות שיניים
  • ציפויי שיניים
  • השתלות שיניים
אז איך תוכלו גם אתם ליהנות מאיכות חיים גבוהה? לעתים, שינויים קטנים יוצרים אפקט גדול – בחוויה הפנימית שלכם המשתקפת גם כלפי חוץ. אם בעבר הייתם צריכים להשלים עם כתמים על השיניים או אובדן של שן, כיום גם אתם יכולים לחייך! האם מכון אסתטיקה לשיניים באמת יכול להשפיע על איכות החיים שלכם? תופתעו לגלות שכן...

טיפולי אסתטיקה בשיניים משפיעים על הביטחון העצמי

ישנם דברים שניתן להצניע, וגם ישנם דברים שלא. כשאתם מנהלים שיחת חולין, הרי שהאיבר המאפשר לכם לתקשר את הרגשות והרצונות שלכם הוא הפה. וכך, בעת שאינכם מרוצים אסתטית מהשיניים שלכם (שכידוע, חשופות במהלך השיח), אתם עלולים למצוא עצמכם נבוכים, מתנצלים ובמקרים קיצוניים יותר – נמנעים מקיום שיחות. 

איך טיפולי אסתטי בשיניים יכול לשפר את חייכם?

  • ביטחון עצמי גבוה יותר בראיונות עבודה
  • תחושה טובה שלכם עם עצמכם במהלך דייט רומנטי
  • אתם מדברים בחופשיות מבלי להסתיר את הפה
  • אתם לא צריכים להתנצל עוד על מחסור בשן, שבר בשן ועוד...
פתאום, אתם מרגישים בנוח להצטלם

פגמים מסוג מחסור בשיניים, שיניים רקובות או פיגמנטציה בשיניים, מנהלים את האנשים הסובלים מהם. עם טיפולי האסתטיקה, חשים המטופלים כי הם החזירו לעצמם את השליטה. אנשים שסבלו מפגמים חזותיים בשיניים, מעידים כי הם היו נמנעים דרך קבע מתיעוד רגעים. עם טיפולי שיניים אסתטיים, פתאום מתעורר הרעב להצטלם ובעיקר לחייך. אז נכון שמדובר "בסך הכל על תמונה", אך כשטוב לכם מבפנים – איכות החיים שלכם משתפרת ואתם מרגישים חופשיים! 

מתי בפעם האחרונה אתם חייכתם לעצמכם במראה?

החוויה העצמית של כל אדם עם עצמו היא החוויה החשובה ביותר. ישנם המון אנשים שדוחים שוב ושוב את טיפולי האסתטיקה בשיניים, מה שגם מעצים את תחושת חוסר הנוחות הפנימית. החיוך הוא חלק מאותו כרטיס ביקור שכל אדם מסתובב איתו בעולם. בעוד ישנם אנשים עם כרטיסי ביקור אטרקטיבים ומחויכים, ישנם אלו שפשוט נמנעים מלחייך.

טיפולי אסתטיקה בשיניים מחזירים לכם את הרצון לחייך. לא ניתן להתחרות עם כוחו של החיוך, וכעת תוכלו גם אתם לחייך לעולם וליהנות מחיוכים בחזרה.

איך בוחרים רופא שיניים לטיפולי אסתטיקה?

לפניכם, מספר טיפים שהם מעין תנאי סף לבחירת רופא השיניים לביצוע טיפולים אסתטיים:

  • תנו עדיפות לרופא שיניים מנוסה בטיפול האסתטיקה שאתם רוצים לעשות. לדוגמא: במידה ואתם מעוניינים בציפוי שיניים, חפשו אחר רופא שמתמחה בטיפולים מסוג זה. כך, גם תוכלו ליהנות מביצוע מעולה, אך גם מחוות דעת מקצועית הניתנת על ידי הרופא טרום הטיפול.
  • עד כמה המרפאה מאובזרת בציוד חדיש? הגיעו לפגישה במרפאה, ובחנו האם יש בה ציוד למרפאות שיניים שנראה לכם חדיש ומתקדם, או שהמרפאה נראית מיושנת ולא עדכנית
  • וכן, גם החיבור האישי שלכם עם הרופא חשוב! בחרו ברופא שיניים שקשוב לבקשות שלכם ושמכיל את החששות שלכם. בהצלחה!
מפת אתר | צור קשר