דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

5 טיפים מנצחים להצלחה עם תזונת הספורט

גם שעות של אימונים בחדר הכושר, לא יולידו לכם תוצאות ללא תזונה נכונה. כשמנסים להבין מהי "תזונה נכונה", מבינים מהר מאד כי אין תפריט אחד מתאים, אלא שישנה מניפה רחבה של תפריטים אפשריים. כשם שתוכנית האימונים שלכם מותאמת אליכם אישית, כך גם תפריט התזונה שצריך להיות מותאם לאורח החיים שלכם, המאכלים שאתם אוהבים וכיוצא בזה. 

לפניכם, 5 טיפים מנצחים וקלים ליישום, שיעשו בשבילכם צעד קטן בדרך לתוצאות הגדולות...

1.בניית תפריט עם תזונאית ספורט

אתם לא צריכים לחשב קלוריות וליצור שידוכים בין כמות מאוזנת של חלבון ופחמימה מורכבת. בשביל זה, יש את תזונאית הספורט! לפני שאתם מתחילים את תוכנית האימונים שלכם, מומלץ גם לכם להיפגש עם תזונאית הספורט. בניית התפריט מותאמת אליכם אישית, כאשר ישנו שלב מקדים של תשאול שמטרתו להכיר אתכם. ישנם אלו הבוחרים להיפגש עם התזונאית למפגש אחד בלבד, אך לעתים קובעים מראש פגישות נוספות בכדי לבחון שינויים, תוספות ואת יעילות התפריט.

2.אל תדלגו על ארוחות. אף פעם

האוכל איננו מקל בגלגלים לאורך התהליך, אלא להפך – הוא הדלק! ישנם מתאמנים שמסיימים את היום ומבינים כי הם דילגו על ארוחה במקרה הטוב, או שכחו לאכול במקרה הפחות טוב. גם בימים שאתם מתאמנים וגם בימי המנוחה, חשוב מאד לגלות אחריות ולאכול את מספר הארוחות המומלץ לכם ביום. תזונאית הספורט תקבע את סך הקלוריות היומי המומלץ בעבורכם, כמו גם את מספר הארוחות ושעות הארוחה. כשאתם מדלגים על ארוחות, אתם מעכבים את התפתחות השרירים ופוגעים ביכולת שיקומם לאחר האימון.

3.תפריט שכולו אוכל שאתם אוהבים

אז לא, אין כל כוונה שתסיימו את היום בגלידה או תפתחו אותו עם עוגיות. תזונת ספורט מאוזנת חייבת להיות מבוססת אך ורק על דברים שאתם אוהבים לאכול. זכרו כי התזונה משלימה את האימון והאימון משלים את התזונה. מבלי שהתפריט יהיה מבוסס על אוכל שאתם אוהבים, מהר מאד תמצאו את עצמכם נופלים בפחי הפיתויים ונלחמים בתחושות רעב.

4.גוונו את התפריט

כמתאמנים, יש לכם אפשרות לגוון מאד את התפריט שלכם. בתיאום עם תזונאית הספורט, תוכלו לקבוע ארוחות מסוימות שבהן תאכלו חטיפי חלבון או תשתו שייקים מבוססי אבקת חלבון איכותית. המטרה היא גם להעניק לכם טעם של פינוק, וגם להבטיח התמדה לטווח הארוך עם התפריט הקפדני. מעבר לכך שמדובר על גיוון חיוני לתפריט, הרי שצריכת החלבון בצורה זו חוסכת לכם היערכות עם ארוחות מראש. 

5.שנו את התפריט מדי פעם

התמדה איננה מבוססת על נוסחה ודאית. עם זאת, מה שיכול לפגוע בוודאות בהתמדה שלכם הוא תפריט קבוע שלא משתנה. קבעו אחת לכמה חודשים פגישה עם תזונאית הספורט, במטרה לשנות את התפריט. זכרו כי גם בשגרת אימונים עם מטרות ברורות, כדאי ורצוי ליהנות מהאוכל!

מפת אתר | צור קשר