דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

להפוך למאמן תזונתי

מאמנים תזונתיים עוזרים לאנשים רבים להתמודד עם הקושי בלשמור על מצבם הגופני. בעידן בו יש עוד ועוד מסעדות, חטיפים ומוצרים משמינים, אנשים רבים אינם יודעים כיצד לבנות לעצמם תוכנית על מנת שיוכלו לשמור על תזונה בריאה ולשם כך קיימים מאמני התזונה. כשאנשים רבים שומעים את המונח מאמן תזונה, המחשבה הראשונה שלהם עוסקת בייעוץ דיאטתי ואיש מקצוע שמעביר להם תפריטי דיאטה כאלה ואחרים לבעיות משקל שונות. אך בניגוד לההשערה המקובלת, מטרת מאמני התזונה היא לעזור ללקוחות שלהם, לשנות את אורח חייהם והתפסיה שלהם לגבי אוכל. לא מדובר בתהליך זמני שמבקש לעזור ללקוח לרדת במשקל, אלא בתהליך קבוע שנועד לספק ללקוח את כל המידע התזונתי אליו הוא זקוק על מנת שיוכל לשמור על אורח חיים בריא למשך כל חייו. מאמני התזונה רואים את עצמם כאנשי שליחות ונאבקים בעידן בו האוכל שלנו הופך ליותר ויותר משמין, מהונדס  במטרה להחזיר כל לקוח לאיזון תזונתי, כך שיוכל לשמור על בריאותו, אבל גם ליהונת ממוצרים מתוקים ופינוקים שונים. חושבים שאהשליחות הזו מתאימה גם לכם? עתה נעבור על ההכשרה שאותם מאמנים נדרשים לעבור לפני שיוכלו לעבוד כאנשי מקצוע.

למי מאמני התזונה עוזרים
קורס מאמנים לתזונה מכשיר את הסטודנטים לזהות סימפטומים של בעיות תזונה ולעבוד עם קהל לקוחות מגוון. קהל הלקוחות של מאמני התזונה יכולים להתחלק בין אנשים שמפחדים להשמין ולכן מונעים מעצמם אוכל ועלולים להידרדר לבולימיה או אנורקסיה, אחרים החיים על מזון מהיר מחוסר רצון וכוח לבשל וכך חושפים את עצמם לתרופות ומאכלים שבמימון גבוהה יכולים לגרום לבעיות בראותיות מסוכנות שיובילו למוות, לקוחות שמוצאים נחמה באוכל ולכן אוכלים הרבה מאכלים מתוקים ועוד. חשוב לשים לב ששוב בהבדל מדיאטניות, מאמני התזונה עוזרים גם ללקוחות שלא סובלים מעודף משקל. המאמנים לומדים להכיר את המטופלים שלהם עד לרמה הרגשית ויחד עם המטופלים בונים בנק מטרות אליהם הם שואפים להגיע.

תכנית הלימודים של קורס מאמנים לתזונה
תוכנית הלימודים למאמני תזונה יכולה להשתנות בין המוסדו השונים אך לרוב המוסדות יעסקו באותם נושאים כאשר השוני העיקרי יהיה ברמת כמות התוכן הנלמד. תכני הלימוד של הקורס עוסקים בנושאים כגון: מטרת האימון האישי, אכילה כפיצוי רגשי, יבוש תפריטים, מחקר של הרגלים תזונתיים, שינוי דפוסי חשיבה, עקרונות תזונתיים נכונים, קיבעון מחשבתי, ליווי של המתאמן, ארבעת אבות המזון, פסיכולוגיה חיובית, חסמים רגשיים ועוד. במסגרת הקורס תוכנית לימוד תשלב שיעורים עיוניים אשר ישתלבו עם התנסויות מעשיות, דוגמת לימודי אנטומיה בשילוב בניית תפריטים מתואמים לכל אדם.

משך הלימודים ותנאי קבלה
גם משך הלימודים יכול להשתנות בהתאם למוסדות הלימוד השונים ותוכניות הלימוד, אך בממוצע אורך בין 25 ל-30 מפגשים כשבסיומם, זוכים הבוגרים לקבל תעודה מקצועית מטעם המוסד בו למדו. הקורס מתאים לכל מי שרוצה להפוך למאמן תזונתי, אך עם זאת ישנם תנאי קבלה מינימאלים הדורשים כי המועמדים יהיו בני 26 לפחות ויעברו ראיון אישי כדי לוודא כי המועמדים מגיעים עם ניסיון חיים כלשהו על מנת שיוכלו להדריך אנשים אחרים וכדי לוודא כי הם מתאימים לאופי הלימודים של המוסד הרלוונטי.

לקבלת כלל המידע אודות לימודים בתחום האימון התזונתי, השאר פרטך ואנו ניצור עמך קשר בהקדם.
מפת אתר | צור קשר