דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

טיפים לאורח חיים בריא

אחרי החגים מתחדש הכול, הקלישאות הקבועות כבר על כנן והמשפטים השגורים לא יוצאים מהראש – "ממחר – דיאטה", "צריך לעבוד קשה כדי להוריד את מה שנכנס " ועוד. חלק מהעניין הם מצבי הרוח שמתווספים לעניין – תחושת ההתנתקות מהגוף, העייפות, חוסר הריכוז והחולשה. רצוי להקדיש להם תשומת לב, וללכת לבדוק את הדם כצעד ראשון. יכול להיות שתפגשו מבלי להיות מופתעים ברמות גבוהות של סוכרים, שומנים, כולסטרול ועוד. מצבי חולי שמתגבשים הם תופעות לוואי של המצב, כמו גם נשירת שיער ובעיות ציפורניים. נכון, שתיית מים עוזרת להרזיה, אולם עדיין אין בה בלבד כדי להביא אורח חיים בריא.

מה אומרים לנו הסימנים?
במקום להתלונן על בעיות שהגוף מספר לנו, הגיע הזמן לקיים איתו דיאלוג. כנראה שהוא מבשר לנו שהתזונה אינה תקינה והעיכול לקוי. דיאטה היא שינוי דרך החיים – אמנם היא מתחילה בתזונה אולם ממשיכה גם בפעילות הגופנית ובהרגלי שינה. מי שלא מצא שינוי לאחר תכנון לוח זמנים מפורט ותפריט טעים ובריא וגם מועיל, רצוי שיפנה לגורמים רפואיים או לדיאטנים כדי לאתר את מקור הבעיה.

להזין את הגוף בדברים טובים
במה להתחיל דיאטה? צריך כמובן להתייעץ עם איש מקצוע לפני שנוקטים צעדים דרסטיים. ידוע כי מוצרים שעברו כמה שפחות תהליכי עיבוד אלו החומרים הבריאים יותר לגוף, לכן רצוי לאכול חלבונים מן החי (רזים), דגנים מלאים, יקרות וגם מעט פירות (לא להפריז – יש המון סוכר בפירות ואפילו עגבנייה נחשבת לפרי), שומנים צמחיים – אולם על פי מידה. נסו להזכיר זאת לעצמכם דרך תליית שלטים שונים באמצעות ציוד למגנטים ברחבי הבית שיזכירו לכם מה אתם יכולים לאכול

לא רק ה"מה"
יש שיטות שונות להתמודד עם הרכבי חומרים שונים בגוף. חשוב להתמודד עם כל תופעה ומקרה לגופו. רצוי לדעת שלא לכל אחד תתאים תכנית דיאטטית כפי שתתאים לשני. לדוגמה – מי שעושים לו תכנית לטיפול בהשמנת יתר כמובן יגיב אחרת לתוכנית דיאטטית של מי שרוצה להכנס לכושר גופני.
מפת אתר | מחשוב |  צור קשר