דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

מה צריך לדעת לפני כל דיאטה

רובנו נמצאים בהתמודדות עם דיאטות כמעט כל יום בחיינו, יש האומרים שדיאטה זה דבר ממכר, ברגע שנחספים לדיאטה לראשונה, המוח רק חושב על דיאטות ופיצויים שבגללם הדיאטות נשברות. אז איך נכון להכין את עצמנו לקראת הדיאטה הבאה? איך להכין את הגוף שלנו לשינוי החדש מבלי לפגוע בבריאות שלנו? הנה מספר כללים שחשוב לזכור:

בחירת דיאטה נכונה
בחירת הדיאטה הנכונה עבורכם זו ההחלטה החשובה ביותר למען הצלחת הדיאטה. גוף האדם שונה האחד מהשני, דיאטה מסוימת יכולה לעשות נפלאות אצל אדם מסוים ואילו אצל אדם אחר יכולה להזיק או לפחות לא להועיל. לכן, חשוב מאוד לדעת לבחור את הדיאטה הנכונה עבורנו. ישנם אנשים שיעדיפו לספור קלוריות וישנם שיעדיפו להפריד בין אבות המזון. חשוב למצוא את הדיאטה שיותר מתאימה לכם ולדבוק בה. לא מומלץ להחליף בין דיאטות בתקופה קצרה כי התוצאות לרוב לא משביעות רצון.

הכנה עצמית לקראת הדיאטה
דיאטה דורשת הכנה עצמית פסיכולוגית. מומלץ לפני תחילת הדיאטה להציב לעצמנו מטרות, לקחת בחשבון שיהיו רגעים קשים, לדמיין את עצמנו ברגעים הקשים ולחזק עצמנו על מנת שנגיע לזמן אמת נדע איך לפעול ולא נפעל בפזיזות ונהרוס את הדיאטה. להכניס לעצמכם לראש שאת הדיאטה חייבים לעשות עם חיוך גדול על הפנים ולעודד את עצמכם, כי כאשר התוצאות מתחילות להגיע זה הכיף האמיתי.

פעילות גופנית בזמן הדיאטה
חשוב מאוד לבצע פעילות גופנית במהלך הדיאטה על מנת להאיץ את תהליך שריפת הקלוריות. מומלץ לבצע את הפעילות הספורטיבית עם מאמן אישי על מנת שיוביל אותך לדרך הנכונה בעשיית ספורט ויעזור לך לפתח הרגלים נכונים.

מפת אתר | צור קשר