דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

טיפול בהשמנת יתר

השמנת יתר ידועה כדבר לא בריא אשר מובילה למחלות חמורות. אך כיצד יודעים מדי ההשמנה היא כבר לא בריאה? מחקרים מוכיחים כי ישנם "שמנים בריאים" שאינם נמצאים ברמת הסיכון למחלות הנגרמות מהשמנה. ישנם הטוענים כי אנשים הסובלים ממשקל יתר גלויים יותר למחלות כמו סוכרת, מחלות לב ומחלות אחרות. אך השמנת יתר אינה משפיעה על כולם אותו דבר. הנושא הבריאותי הוא כמובן אינדבדואלי.

מיהם השמנים הבריאים?
ישנם מספר גורמים אשר יכריעו למי השמנת היתר מסוכנת יותר ולמי פחות: דבר ראשון, מדובר בגנטיקה- לכל אדם יש סיכויים שונים לפתוח סוכרת, לחץ דם, דלקות ועוד. ככל שיעלו במשקל כך יגדלו הסיכויים לחלות במחלה. דבר שני, תזונה נכונה וספורט- אדם הסובל מהשמנת יתר  שמקפיד על תזונה מסודרת ופעילות גופנית מנמיך את סיכויי למחלות מהסוג הזה.

האם ה-BMI קובע?
האם ה-BMI יכול לקבוע מי נמצא ברמת הסיכון למחלות הנובעות מהשמנה. מהו מדד ה-BMI? מדד זה מודד את המשקל ביחס לגובה, אדם עם  BMIבין 25 ל-29 נחשב לסובל מעודף משקל, אדם עם BMI גבוה מ-30 יחשב כסובל מהשמנת יתר. שיטת האבחנה הזו לא הספיקה כיוון שלא נתנה נתונים מדויקים על רמת השומן בגוף ולא הגדיר במפורש את רמת הסיכון. לכן הוסיפו לשיטת הדירוג מספר פרמטרים.

דירוג הסובלים ממשקל יתר
אפס-אנשים הסובלים מהשמנה אל אין להם בעיות בריאותיות, אחת- אנשים הסובלים מלחץ דם, שתיים- אנשים הסובלים ממחלוקת הקשורות להשמנת יתר כמו לחץ דם, סוכרת, דום נשימה ועוד, שלוש- אנשים הסובלים מנזק בלתי הפיך לגוף כמו כשל בלב, ארבע-  אנשים הסובלים מבעיות כרוניות סופניות.
מפת אתר | צור קשר