דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

לרדת במשקל בלי דיאטה

סביר להניח כי מי שמנסה דיאטה אחת – מאחוריו נמצאות דיאטות אחרות שהיו כנראה בלתי מוצלחות – ואולי אפילו דיאטות כאסח מענות, אשר הירידה במשקל הייתה יחסית מהירה, והאותיות הקטנות שהיו כנראה ב"תוית" הן שדווקא אותן דיאטות גורמות למעשה לעלייה מהירה במשקל, בדרך כלל למשקל עודף אף ממה שהיה, מין מנגנון הישרדות שנועד להבטיח כי יש מספיק אבות מזון על מנת להזין את הגוף, שמאפשרים אנרגיה זמינה ותזונה נכונה לשרירים ולמפרקים הנושאים ממילא את הגוף. לא מדובר בדיאטה שלא הצליחה פה וצריך להתחיל אותה מחדש, כנראה שפשוט מדובר בדיאטה שאינה מתאימה.

שטיפות מוח וגרגורי קיבה
היות והצורך בדיאטה הפך לבעיה חובקת קבוצות רבות של אנשים – מאלו שהם בעלי משקל רב ובריאים ועד לשמנים בעקבות מחלה. בערוצי הטלויזיה מוכרים מכשירים חשמליים להורדת שומנים (מכשירי רטט לבטן), חדרי הכושר מציעים תוכניות אינטנסיביות להורדה במשקל – כמו למשל 500 מפגשים חודשיים או מנוי שנתי, וגם תעשיית התרופות טומנת ידה בצלחת ומגלגלת פסי יצור שלמים לכמוסות, חטיפים, אבקות ועוד שיסייעו להרזיה, ורבים קופצים על הפיתיון.

מה שבעיקר מרזה הוא הארנק
נכון שישנם כרישי מכירות ולחץ חברתי, שלא מותירים לכם אף ברירה, אבל נשאלת השאלה אם חשבתם על העניין פעמיים, לפני שפתחתם את הארנק? האם אין דרך טבעית וטובה יותר? הדיאטה היא דרך חיים, ולכן לא ניתן לקרוא לה מצב זמני. גם לאחר שיורדים במשקל חייבים לשמור עליו במידה הרצויה, ולכן רצוי שלא להקלע לכל אותם פתרונות סרק זמניים שלא ברור לכם מדוע אינם פועלים עליכם (אפילו אם על אחרים הם כן).

מדוע קשה לשלב בין פעילות גופנית ודיאטה?
דיאטה שהיא ללא חיזוק הגוף – כלומר שאינה מעורבת עם פעילות גופנית עלולה לגרום לעייפות תמידית. בסופו של עניין, דיאטה שכזו עלולה לפגוע בבריאות. מספיק לפעמים שעושים פעילות אירובית כמו הליכה או ריצה, ובכך סגרנו את נושא הפעילות הגופנית, אולם מה בדבר התזונה? לפיכך רצוי להתייעץ עם דיאטן.

 

מפת אתר | צור קשר