דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

לשמור על הדיאטה בחג

האוכל והקלוריות של החגים- תקופת החגים מביאה עימה כמויות אדירות של אוכל בסעודות עם טעמים רבים ומעניינים אשר כולנו ממתינים להן בסבלנות יתרה כל השנה. לכל חג יש את הייחודיות שלו עם האוכל המאפיין אותו ומייחד אותו מהחגים האחרים. האוכל המוגש כמובן שהוא לא תמיד בריא וגוף ולא תמיד דל שומן עבור הסועדים. כמו למשל, בחג הפורים ישנם אוזני המן, סופגניות, לביבות וכדומה אשר לא ניתן לאכול אותם ולהישאר עם אותה גזרה מבלי להשמין. דיאטה במקרה זה היא מילה גסה.

כיצד לשמור על גזרה בחגים?
בכדי לשמור על גוף יפה גם במהלך תקופת החגים יש צורך במודעות והכרה בעובדה כי אתם עלולים לאכול כמויות של אוכל יותר מבדרך כלל. אין צורך לבצע דיאטה מדוקדקת מאוד בתקופה זו, כי זה יכול להביא אתכם לתסכול ובכך למצב של אכילת יתר. דווקא ההכרה היא החשובה והעיקרית ביותר בכדי לתמוך ולעזור לכם להיות במצב של פיקוח ובקרה עצמית שלכם. אתם יכולים לכתוב לעצמכם תפריט דיאטטי ובו מצוין מה תאכלו בכל ארוחה וארוחה. כמו למשל מה תהיה המנה הראשונה, לאחר מכן המנה העיקרית עם 2-3 תוספות בצד.

ספורט, ספורט, ספורט
מדובר בשיטה הטובה ביותר להוריד במשקל (בשילוב של תזונה נכונה) המאפשרת לכם להגיע לאורח חיים בריא יותר. הפעילות הספורטיבית יכולה לשמש כל גיל ברמות קושי שונות ויכולה לחטב את גופכם ולזרז את תהליך הורדת המשקל תוך החייאת הנפש והרוח שלכם. הספורט הוא תמיד שם לרשותכם ואתם תמיד יכולים לבצע אותו מתי שרק נוח לכם בכל שעות היום, כך שאין הרבה תירוצים להתחמק מזה ולתרץ תירוצים מיותרים ולא כל כך רלוונטיים. יש להתעקש על פעילות ספורטיבית ולא לוותר לעצמכם בקלות!

טיפים למניעת אכילה מופרזת
קיימים כמה טיפים חיוניים כדי לעשות זאת, ביניהם להוריד כמה שניתן את כמויות המאכלים אשר אתם מגישים לאורחים שלכם ובכך להקנות לכם שליטה על השפע של האוכל המוגש. בנוסף, יש תמיד לשמור על איזון בהרגלי תזונה המתאימים לכם. טיפ נוסף הוא לא לוותר לעצמכם ולא להיכנע לכל מיני הצעות מפתות, אל תעשו לעצמכם הנחות והקלות כאלו או אחרות כי אתם בעצם מרמים את עצמכם. אך מצד שני, אין צורך להתעלל בעצמכם ולגרום לסבל מיותר, אפשר מידי פעם להתפנק בקינוח קטן.
מפת אתר | צור קשר