דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

מה זה דיאטה קלינית?

הדיאטה הבטוחה, הנכונה ביותר והמתאימה לך ולגופך היא דיאטה קלינית. המטרה של הטיפול התזונתי היא ללמד אותך ניהול נכון של מאזן מרכיבי המזון שלך בצורה מאוזנת. דיאטה זו כוללת רכיבים הכרחיים וחיוניים לקיום והתפקוד התקין של הגוף תוך התאמתו למצב הרפואי, וזאת בכדי להביא את המצב התזונתי לאופטימאלי. מצב תזונתי תקין מביא לתוצאות טובות יותר לטיפולים רפואיים. קיימת התאמה לצרכים המיוחדים שלך, אשר מכילה הצגה של אפשרויות לבחירתך האישית של המזונות, תוך פיתוח מעורבותך ואחריותך האישית על ההרכב התזונתי והבריאותי.

על מה היא מבוססת ולמי היא מיועדת?
דיאטה מסוג זה מבוססת ומותאמת לך תזונתית לפי הצרכים שלך ולפי הקריטריונים של: גיל, מצבך הבריאותי, משתנים שונים אחרים בגופך וכדומה. מה שמיוחד בדיאטה הזו לעומת סוגים אחרים של דיאטות שאנו מכירים ונחשפים אליהן ביומיום עם חברים זה ההתחשבות בצרכים שלך, החשקים שלך וברצונותיך בכל נושא האוכל תוך שילוב שלהם בתפריט מיוחד המותאם והמיועד רק לך.
דיאטה זו מיועדת לחולי סוכרת, אנשים עם בעיות כולסטרול (הגורמות לאירועים מוחיים ודלקת בלבלב), חולי לב ואלו הסובלים מבעיות לחץ דם גבוה.

איך עושים את זה?
שילוב נכון של סוגי מזון שונים החיוניים לך ברמה הבריאותית וגופנית תוך שמירה על איזון ביניהם.
דיאטה זו קלה לשמירה מהסיבה שהתפריטים שלה נתונים לשינויים לעיתים תכופות מאוד בכדי שלא תשתעמם מתפריט קבוע ואחיד. התפריט מבוסס על החלפה בין מוצרים. הדבר מתבצע באמצעות ספירת קלוריות, לכל ארוחה ישנה כמות קבועה של קלוריות שמותר לך לאכול. בנוסף, ישנה אפשרות להחליף בקלות (ללא ייעוץ מקצועי!) בין סוגי האוכל השונים תוך כדי שמירה על איזון הקלוריות הקבוע.

תוצאות
במצב תזונתי מאוזן, אורח חייך משתנה, ההרגשה שלך משתפרת ועולה, תפקודיך אפקטיביים יותר והישגיך הולכים וגדלים. בעזרת דיאטה קלינית, אתה יכול בקלות רבה להבטיח ולשמור על בריאות תקינה וגזרה מרשימה.חשוב לציין כי דיאטה מסוג זה היא תהליך ממושך, כך שלא ניתן לצפות לתוצאות באופן מיידי, יש צורך להמתין ולהתאזר בסבלנות ולהקפיד בדיאטה כמספר חודשים עד להופעת התוצאות הרצויות. התוצאות הללו משביעות רצון מפני שהתהליך שאתה עובר מבוקר מאוד ואיטי. גם לאחר השגת התוצאה הרצויה, יש צורך להמשיך בדיאטה הזו, כי זה אורח חיים!

 

מפת אתר | צור קשר