דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

כיצד מתכננים דיאטה

מזל טוב. הגעתם להחלטה הנכונה שעליכם להתחיל דיאטה כדי להוריד במשקל ולנהל אורח חיים בריא ונכון יותר. תופעת המשקל העודף נחשבת למגיפה של העולם המערבי כאשר אחוז התמותה של אנשים כתוצאה מבעיות גופניות ומחלות שמקורם בתזונה לא נכונה ובמשקל עודף עולה כל שנה. הגוף שלנו הוא הדבר היקר והחשוב שיש לנו, כאשר ישנה גישה פילוסופית שאומרת שהגוף שלנו הוא למעשה הדבר היחידי שבאמת שלנו בעולם הזה. בצורה אבסורדית אנשים רבים מתייחסים לגופם באופן שלא היו מעיזים להתייחס לחפצים אחרים פחות חשובים בחיים.

שמירה על תזונה נכונה
הגוף שלנו הוא כמו רכב ובדיוק כפי שלא נכניס לרכב שלנו דלק מאיכות ירודה שעלולה לפגוע במנוע ובאברי הרכב השונים, כך חשוב מאוד להשים לב מה אנחנו מכניסים לגוף שלנו. המזון שאנו אוכלים משמש לנו בדיוק באותו האופן בו משמש הדלק למכונית, ולכן חשוב להקפיד שאנו צורכים מזון בריא על מנת לשמור על הגוף שלנו בריא, באופן שיאריך את חיינו וייתן לנו איכות חיים טובה יותר.

ממה חשוב להימנע?
חשוב מאוד להרכיב תפריט בריא ומאוזן המכיל את כל החומרים והמרכיבים להם הגוף שלנו זקוק על מנת להתקיים.מומלץ מאוד להימנע מאכילה של מזון מעובד שעבר כל מיני תהליכים כימיים לא טבעיים שעזרו לו להאריך את חיי המדף, אולם מזיקים לגופנו ויוצרים בו הצטברויות של פסולת מזיקה. בנוסף לכך חשוב מאוד לאכול במידה, ושום שרובנו אוכלים הרבה יותר מן הכמות לה אנו באמת זקוקים.

סוגים שונים של דיאטות
ישנם כל מיני סוגים שונים של דיאטות כמו דיאטת פחמימות, או דיאטת חלבונים, כאשר הדבר החשוב ביותר לפני שמתחילים דיאטה הוא להתייעץ עם דיאטנית מומחית אשר תעזור לנו להרכיב תפריט מלא ועשיר שיעזור לנו להוריד במשקל ואף לשמור עליו לאורך זמן.
מפת אתר | צור קשר