דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

כיצד מצליחים עם דיאטה אונליין

אידיאל היופי המערבי העדכני אומר שאנחנו צריכים להיות רזים על מנת להיראות במיטבנו. אפשר אולי להתווכח בנושא ולחלוק על התפיסה לפיה רק אנשים רזים הם אנשים יפים, ולהתנגד לתופעה לפיה אנו מחנכים את הבנות שלנו להיות רזות מאוד, ולהקפיד על כל דבר שהן מכניסות לפה עד למצב של אובססיה, אולם לא ניתן להתווכח עם העובדה כי אנשים רזים יותר, שמקפידים על משקל מתאים, תזונה נכונה ופעילות גופנית הם אנשים בריאים יותר, אשר נהנים מחיים ארוכים ואיכותיים יותר.

סוגי דיאטות
במרדף אחרי המראה הרזה או החיים האיכותיים והבריאים אנשים מנסים כל מיני סוגים שונים של דיאטות. בשנים האחרונות אנו שומעים בכל פעם על דיאטה חדשנית כזאת או אחרת אשר מבטיחה לנו הרזייה מהירה ללא תחושת רעב. דיאטת חלבונים, דיאטת פחמימות או דיאטה בה אנו אוכלים כל יותם מאכל או ירק בצבע אחר. יש הרבה סוגים של דיאטות אולם חשוב מאוד להקפיד על התייעצות עם דיאטנית מקצועית לפני שמתחילים אותן.

דיאטות אונליין אינטרנט
אחד הטרנדים החמים ביותר בתקופה האחרונה היא דיאטה אונליין באינטרנט בהשגחה צמודה של דיאטנית מקצועית ומיומנת. במקום לטרוח ולהגיע לפגישות של קבוצת התמיכה, ניתן לנהל הכול בזמננו החופשי בבית שלנו באמצעות האינטרנט. דרך הרשת נוכל לקבל תמיכה של חברי הקבוצה ואת ההדרכה הצמודה של הדיאטנית הפרטית שלנו, שתרכיב לנו תפריט מאוזן שמתאים לנתונים הפיזיולוגיים שלנו.

היתרונות של דיאטה אונליין
בדיאטה אונליין אנו לא חייבים להיחשף בפני אנשים זרים, שלא נעים או לא נוח לנו להיחשף אליהם. ניתן לספר על עצמנו ועל הקשיים שאנו עוברים במהלך הדיאטה בעילום שם. כמו כן, ניתן לשוחח עם הדיאטנית באמצעות מיילים או בצ´אט, וליהנות ממעקב צמוד ופיקח של אנשי מקצוע באופן עקבי.
מפת אתר | צור קשר