דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

כך מתחילים דיאטה

"ממחר – דיאטה!" מכאן זה מתחיל, ופה, בעצם- זה מסתיים. זה מוכר לכם? אנשים רבים מוליכים את עצמם שולל ברעיון שלעשות דיאטה זה בעצם לסבול. מה שכן- העניין בדיאטה, זה שהוא כורך שינוי התנהגות, משהו בהרגלים חייב להיות אחרת, כדי שזה יצליח. והנה, אחרי שתופשים את הטריק, זה הופך לפשוט יותר. רבים חושבים שפעילות גופנית ודיאטה זה סוף פסוק, אולם האמת היא שזו רק ההתחלה. דיאטה היא דרך חיים, והיא נועדה לתת לעושה הדיאטה הרגשה הרבה יותר טובה מזו שהוא שרוי בה כיום.

חשיבות מרכיבי המזון
הגוף זקוק לכל אבות המזון, וכאן המפתח הוא המינון והתזמון. חשוב לפקח על תזונה נכונה – דיאטה טובה היא בדרך כלל זו שתכלול את כל אבות המזון והמרכיבים הדרושים לבניית הגוף ושריריו. דיאטן מוסמך יכול לפרט לכם הכול בנושא וגם בתי טבע עורכים הרצאות בנושאי תזונה מדי פעם, אם חשוב לכם להבין מעט יותר לעומק לגבי "אוכל בריא". מעבר לכך, דיאטן יכול פשוט לקחת את המדדים השונים מהגוף ולהכתיב לכם את התבנית הרצויה לדיאטה.

ארוחת הבוקר
חשוב לא לוותר על ארוחת הבוקר בכל מקרה. המוח זקוק לדלק – במיוחד לאחר הצום של הלילה. יש דיאטנים שגורסים כי ארוחת הבוקר היא המזינה והחשובה ביותר. לכן יש לארגן את הזמן של הבוקר באופן שבו אפשר לאכול את ארוחת הבוקר – בכיף ולא בחופזה.

אכילה רגשית
האכילה הרגשית היא אותו שלב לאחר האוכל שמתחשק מיד לאכול מתוקים, ללא קשר למידת הצורך או הרעב האמיתי, או אכילה שנובעת משעמום. לא מעט אנשים מתפתים לגשת למקרר ולראות מה ההפתעה החדשה שם, ומתנערים בכך מעיסוקים אחרים. השינוי ההתנהגותי חייב להפסיק את המנהג הזה, שאינו תורם בכלום לגוף, אלא רק להעמסת שומן.
מפת אתר | צור קשר