דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

שיקולים בתהליך דיאטה

מי שהמציא את הדיאטה, לא ידע עד כמה זה גאוני; העובדה שדיאטה לעולם לא נגמרת היא כנראה סוד מסחרי. דיאטה היא תהליך ולא שום פתרון פלא חד פעמי, דיאטה היא דרך חיים ואין דיאטה אחת, אלא אין- סוף, בהתאם למצב הבריאותי הנתון ולזה שחותרים לקראתו. הדילמה הראשונה לאחר שהבנו מה מטרת הדיאטה, תהיה האם להיעזר בשירותי דיאטן קליני או פשוט לסמוך על עצמנו? האם אנחנו יודעים מה גורם כל מאכל ומהו השילוב הנכון, מהו הזמן הנכון לאכול את התפריט ואילו פרקי זמן להקציב לדיאטה? לקחת אחריות על הבריאות שלנו, זה אומר להתייעץ עם איש מקצוע, לא פחות.

ספרים לדיאטה או מנטור?
אין לנו על מי לסמוך, אלא על ניסיונם של אחרים (כן, וגם על שלנו). הספרים יכולים לספק תפריטי דיאטה  ותוכניות שונות בדיאטה, אבל יכול להיות שזה ישפיע דווקא עלינו? מתוך הנחה שספרי הדיאטה השונים לא יוצאים כל יום שני וחמישי מתוך צורך מסחרי, אלא באמת מנסים לענות על צרכי הציבור- לא בטוח שנוכל לסמוך על שיטה שהצליחה על אחרים- ורק בגלל זה תוכל להשפיע גם עלינו. נפתלות הן דרכי הדיאטה שתתאים לגופו של כל עניין ואדם. מנטור לעניין הדיאטה יהיה הכתובת – לאחר שלקח מדדים גופניים של המטופל ומרכיב תוכנית מקצועית ויסודית.

איך לבחור דיאטן?
ישנם דיאטנים המשתייכים לסוג מסוים – אלו המטפלים בדיאטה להורדת משקל, אלו המוחים לדיאטות לחולי צליאק, אלו המתעסקים בדיאטה לילדים. כשאנחנו יודעים מה יהיה סוג המטפל, רצוי שיקבל את המטופלים סמוך לביתנו. יש לבחור אדם שכבר נחל הצלחות בעבר עם מטופלים ולהקשיב להמלצות אלו שטופלו בידו.

האם להתייעץ בפורומים? במיילים?
ישנה האפשרות היום לתקשר באמצעות דואר אלקטרוני או פורומים, ובכך לעקוף את המערכת ולהשיג טיפול בחינם. האמנם? חשוב לזכור שפורומים ותקשורת שאינה ממשית הינה בגדר ייעוץ בלבד. טווח הטעויות כאן גדול יחסית, גם אם אתם כותבים את המדדים המבוקשים.

 

מפת אתר | צור קשר