דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

איך צמים בצורה בריאה?

כאשר מנסים לרדת במשקל ולפצוח בדיאטה שתשיב לנו את המראה החטוב והאטרקטיבי לו אנו מייחלים ישנה נוסחה מאוד פשוטה אם כי מעט קשה לביצוע: בשורה התחתונה, בשביל להרזות ולאבד משקל מיותר, יש להוציא יותר אנרגיה בדמות קלוריות מאשר כמות הקלוריות אותן אנו צורכים בכל יום. תהליך זה שהכרחי בכל דיאטה, ולא משנה איזו דיאטה זו, נקרא גירעון קלורי. בין אם מדובר בדיאטת חלבונים או בין אם מדובר בדיאטת פחמימות או בדיאטה לפיה יש לאכול רק מאכלים בצבע כתום – כמות הקלוריות שנבזבז חייבת להיות גדולה מכמות הקלוריות שאנו צורכים.

כאמור, מיותר לציין את המעלות הבריאותיות שיש לירידה במשקל, אך נעשה זאת בכל זאת. מחקרים מראים שאנשים במשקל תקין התואם את מידותיהם וגילם חיים לאורך זמן ארוך יותר, ונהנים מאיכות חיים ללא מחלות או סיכונים. כמו כן, ירידה במשקל מצמצמת באופן דרסטי את הסיכון לחלות במחלות כמו סרטן, או מחלות לב למיניהן אשר מהוות את גורם התמותה הגבוה ביותר בעולם המערבי.

כיצד משלבים צום ודיאטה
בעולם הדיאטה והתזונה הנכונה הדעה הרווחת היא שיש להימנע מצום או מהרעבה עצמית, שכן תהליכים אלו מאטים את קצב חילוף החומרים בגוף ויוצרים את האפקט הפוך לאפקט לו אנו מייחלים. כלומר, כאשר אנו נמצאים בצום, או מונעים מעצמנו מזון, הגוף חש במצוקה ומתחיל לחסוך באנרגיה. הגוף משתדל לבזבז כמה שפחות קלוריות ואנו למעשה פוגעים במטרה הסופית שלשמה התחלנו בדיאטה.

מחקרים חדשים מגלים
לעומת זאת מחקרים חדשים בתחום הצום והדיאטה מגלים כי צום בכל יום עוקב, כלומר, יום כן יום לא מסייעים דווקא לתהליך הירידה במשקל, ויוצרים תהליך של גירעון קלורי מבוקר
מפת אתר | צור קשר