דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

מה עם דיאטה לנוער?

כל מי שרוצה להאריך בשנים ולחיות חיים בריאים ואיכותיים יותר חייב לחשוב במונחים של תזונה נכונה ומשקל נכון. אכילה נכונה משמעה דיאטה, ודיאטה היא עבודה קשה. להישאר רזה זו משימה לא פשוטה בעיקר עבור אנשים מבוגרים. עם הגיל גם קצב חילוף החומרים שלנו יורד וקשה לנו יותר לשרוף קלוריות ולרדת במשקל. למרות כל הקשיים מדובר אחרי הכול בבריאות שלנו, וכמה שנשקיע בעצמנו ובגופינו, כך הוא ישמש אותנו ליותר שנים ויעניק לנו שנים ארוכות של בריאות ואיכות חיים.

כיצד שומרים על אורך חיים בריא?
אחרי שהגענו למסקנה שאורח חיים בריא הוא סגולה לאריכות ימים ולחיים איכותיים יותר נשאלת השאלה איך עושים את זה. כמובן שתפריט מאוזן המכיל את כל אבות המזון הבנוי ממוצרי טבעיים הוא הצעד הראשון. אנו חייבים לאכול לפי מידתנו ולא להפריז באכילה ולהגזים. כמו כן, מחקרים מדעיים מוכיחים כבר שנים שפעילות אירובית סדירה לא רק שעוזרת לשרוף שומנים ולרדת במשקל,לאל גם תורמת לצמצום מחלות ומורידה את הסיכון לחלות בסרטן.

מתי כדאי להתחיל דיאטה?
התשובה הנחרצת לשאלה הזאת היא – עכשיו. ואם להיות לרגע רציניים יותר, הרגלי אכילה נכונים כדאי להתחיל לסגל כבר בגיל צעיר. בגילאים הצעירים אנו יכולים להרשות לעצמנו לאכול פה ושם דברים לא הכי בריאים, אולם הרגלי האכילה שאנו מסגלים בתור נערים, ילכו איתנו קדימה גם לגילאים בהם המחיר שנשלם על תזונה לא נכונה הוא כבד הרבה יותר.

מה היתרון של פעילות אירובית?
בנוסף לעובדה שהיא מחזקת את הלב, ותורמת לירידה במשקל ולשריפת שומנים, פעילות אירובית גורמת לנו להרגיש טוב עם עצמנו. אין כמו להתחיל את הבוקר בריצה בשביל להרגיש מצוין לאורך כל היום. חשוב מאוד לא לשכוח גם לשלב תפריט נכון מפני שאין די באחד מן השניים. רק השילוב מנצח את השומן.
מפת אתר | צור קשר