דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה או הרזייה מהירה

כל האנשים הרזים שומרים על תפריט נכון ועל תזונה מאוזנת באופן שתורם להם לשמור על משקל גופם, אם זה באופן מודע או באופן בלתי מודע. כאשר רוצים לבנות דיאטה נכונה שתעזור לנו להפחית במשקל וגם לשמור על המשקל אליו הגענו לאורך זמן יש להימנע מדיאטות "רצח" חריפות אשר משיגות את המטרה בזמן קצר ומביאות לתוצאות מהירות של ירידה במשקל, אך אינם טובות לטווח הארוך. בדרך כלל כל המשקל שאנו מאבדים בסוג כזה של דיאטה חוזר אלינו לאחר מספר חודשים בלבד. בנוסף, דיאטות קצרות טווח כאלו עלולות להזיק לנו לאורך זמן, ואפילו לפגוע בבריאותינו.

דיאטה דרך תזונה נכונה
על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר באופן שיחזיק לאורך זמן ולא יפגע בבריאותינו חשוב מאוד להקפיד על תזונה בריאה והרגלי אכילה נכונים. תזונה מאוזנת היא תזונה הבנויה מתפריט עשיר בירקות אשר נותן העדפה למספר גדול של ארוחות קטנות על פני מעט ארוחות גדולות ועשירות. תזונה נכונה ובריאה היא תזונה המכילה מספר נמוך של שומנים ככל שניתן. בנוסף לכך, על מנת להגיע לתוצאות הרצויות חשוב מאוד לשלב פעילות גופנית כחלק בלתי נפרד מתהליך ההרזיה.

פעילות גופנית ותוספי מזון
מחקרים בנושא תזונה ובריאות הגוף מראים כי פעילות גופנית תורמת להגברת קצב חילוף החומרים בגוף ואף מסייעת לתהליך שריפת השומנים. שני התהליכים הללו עשויים לתרום תרומה משמעותית לירידה מואצת במשקל. כאשר מרזים בצורה נכונה ובריאה בונים למעשה את מסת השריר המעצבת ומחטבת את הגוף. כמו כן, מסת שריר גבוהה עוזרת לגופנו לשרוף שומנים אפילו בזמן מנוחה. הרבה אנשים משתמשים גם בתוספי תזונה שונים המאיצים את תהליכי שריפת השומנים ותורמים לתחושה של שובע. אם מדובר בתוספי תזונה טבעיים העשירים בסיבים הרי שהדבר אכן מסייע ומבורך. 
מפת אתר | צור קשר