דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטות הרזיה באינטרנט

דיאטת הרזייה באינטרנט או דיאטה און ליין כפי שרבים מכירים אותה היא שיטת הרזייה נפוצה ומקובלת אך חשוב מאוד לדעת כיצד לעשות אותה, ועוד יותר חשוב להיעזר בשירותים של דיאטן או דיאטנית מקצועיים. אם נחפש בעצמנו דיאטה מסוימת באינטרנט, סביר להניח שנגרום לעצמנו נזק הרבה יותר מתועלת. אם נקלית את המילה דיאטה במנוע החיפוש באינטרנט נקבל אינספור הצעות ושיטות לדיאטות שונות ומגוונות, אולם רק איש מקצוע יודע איזו דיאטה היא הדיאטה המתאימה לנו ביותר, משום שיש לו את הידע המקצועי הדרוש להשיג את התוצאות הרצויות באופן שיחזיק מעמד לאורך זמן.

איך מוצאים דיאטה טובה?
חשוב תמיד לזכור שאין דיאטה אחת אוניברסאלית אשר מתאימה לכולם. לכל אדם יש את ההעדפות שלו ואת המאכלים שהוא אוהב יותר ואוהב פחות. חלק חשוב מדיאטה מוצלחת שניתן לעמוד בה ולהחזיק בה מעמד לאורך זמן היא דיאטה המורכבת מהמאכלים האהובים עלינו. כמובן שבכל דיאטה נאלץ לעשות ויתורים מסוימים, במיוחד על מאכילים עשירים בשומן וכולסטרול, אך אין צורך לעבור לאכול מאכלים שאנו לא יכולים לסבול. דיאטה כזאת פשוט לא תחזיק מעמד. למזלנו היצע הדיאטה הוא גדול, וכל אחד יכול למצוא את הדיאטה המתאימה לו.

איך מתמידים בדיאטה?
לפי מחקרים סטטיסטיים, רוב האנשים אשר הצליחו לשמור על משקלם גם לאחר הדיאטה הם אנשים אשר הצליחו לעשות את השינוי בתפיסה המחשבתית שלהם לגבי תזונה נכונה, ועשו דיאטה באופן עצמאי ולאו דווקא פנו למסגרות מסוימות. בשורה התחתונה מדובר בעיקר במשמעת עצמית. למרות זאת, מומלץ להיעזר בגופים מקצועיים על מנת שיעזרו לכם להרכיב תפריט תזונה בריא שמתאים לנתונים שלכם ומתחשב בהעדפות שלכם. ולא לשכוח, דיאטה יעילה היא כזאת המשלבת בתוכה גם פעילות גופנית קבועה.
מפת אתר | צור קשר