דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה ואיזון תזונתי

בעולם המערבי הפכה הדיאטה לחלק בלתי נפרד מאורח חייהם של אנשים רבים וכמעט אין אדם שלא ניסה לפחות פעם אחת בחייו לשמור על תפריט דיאטה מאוזן שכן חשיבות המראה החיצוני ולעיתים גם הבריאות הגופנית מחייבת אותנו לעשות זאת. אנשים שונים הם בעלי הרגלי תזונה שונים. חלקם לא חשים כלל את הצורך בשמירה על המשקל והמראה ומרשים לעצמם לאכול כאוות נפשם ללא דגש על חשיבות מרכיבי התזונה וללא סדר כלשהו בזמני הארוחות. לעומתם אלו הסובלים מנטייה להשמנה נמצאים במאבק יום יומי נגד העלייה במשקל ונגד הרצון ליהנות מחטיפים וממתקים ושאר מזונות עתירים בקלוריות.

דיאטה גם בטלוויזיה
כיום נמצא נושא הדיאטה גם בתכניות הטלוויזיה. התכנית "לרדת בגדול" למשל עוסקת במין תחרות של בעלי משקל כבד שמנסים להשיל ממשקלם באמצעות ליווי של צוות מקצועי שאמון על בניית תפריטי דיאטה מותאמים, יצירת פעילות גופנית למתמודדים ומעקב אחריהם. המתמודדים בתכנית סובלים מבעיות משמעותיות בשל המשקל שמתבטאות גם בהגעה למצב של סיכון בריאותי ולכן נוצר רצון עז שלהם להצליח במטרת הורדת המשקל שבסופה יוענק למתמודד שעבר את השינוי הגדול ביותר גם פרס כספי נדיב.  המצלמות מלוות אותם לכל אורך העונה וחושפות את היצרים והרגשות לצד החוויות וההנאות שמתלוות לתהליך ההורדה במשקל.

סוגים שונים של דיאטה
הרצון של כל בני האדם לשמור על המשקל ולהיראות טוב על פי צרכים משתנים הוביל ליצירת שיטות מגוונות וסוגים שונים של דיאטה שכל אחת מהן מתמקדת באופן שונה של הרזיה והורדת קלוריות. בין היתר ניתן להזכיר דיאטות כאסח שונות שאוסרות על אכילת מזונות שונים ומתמקדת בהורדת משקל מהירה, דיאטת שלושה ימים/שבעה ימים שבדומה לקודמת עושה שימוש באלמנטים שונים לתקופת זמן מוגבלת, דיאטה ים תיכונית שנחשבת למאוזנת יותר ומתירה אכילה של מזונות מסוימים בלבד ודיאטות ספציפיות כמו דיאטת מרקים, ברוקולי, פחמימות ועוד. 

מפת אתר | צרכי משרד |  צור קשר