דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

הורדה במשקל במהירות

הכללים החלים על הורדת משקל במהירות הם בדרך כלל אותן הקלישאות שרצות באוויר: "דיאטה מהירה זה אומר לסגור את הפה"... "צריך לרדת בהתחלה במשקל באופן משמעותי ומהיר, אחר- כך נסתדר עם לשמור על זה"... "ננסה את הכדורים לדיכוי תיאבון" או תה מיוחד שנרקח לצורך חילוף חומרים מהיר יותר. כל אותן שיטות בזק מכניסות כידוע את הגוף להלם, ולעתים אפילו למצבים לא בריאים שעלולים לגרום למחלות – מה שנקרא "להכניס ראש בריא למיטה חולה". בניית מתכונים לדיאטה מוצלחת  דרושה למהלך בריא של דיאטה, אולם לא מדובר פה רק על מרכיבי המזון, אלא גם על אופן האכילה.

המשקל הוא גלגל ענק
בכל יום אנו יכולים להחליט עבור עצמנו מה אנחנו עושים כדי לקדם את עניין הדיאטה, והאם לפעול על פי התפריט שניתן מידי הדיאטן. לעתים גם יום אחד שבו "חוטאים" בחטאים הקטנים הללו שחורגים מעניין הדיאטה יכול להיות הרה גורל וחייבים כוח רצון חזק על מנת לראות תוצאות שהושגו בזיעת אפיים, על אחת כמה וכמה כשמדובר בדיאטה בריאה שאינה מכניסה את הגוף להלם ומחסירה ממנו אבות מזון.  כדי להבין איך לעשות דיאטה בריאה, ההתקשרות עם הדיאטן חשובה מאוד – הוא לוקח מדדים קריטיים לשינוי בדיאטה כמו דגימת דם מדידת שומנים ומשקל גוף שמן ורזה, כמו גם מילוי שאלון בנושא הרגלי אכילה.

יצירת גירעון קלורי
העניין הוא שבדיאטות בזק ניתן לפעמים לראות ירידה במשקל, אולם זה לא אומר שלא תצמחנה לכם בעיות עקב השינוי הדרסטי בגוף, שלא לדבר על תחושת רעב בלתי פוסקת. בדיאטה "בריאה", לא תמיד רואים תוצאות של גירעון קלורי, כלומר איבוד השומן כנראה מתרחש אולם לא נראה בשלבים אלו ועל כן זה לא מתורגם מיד להצלחה בדיאטה. יכול להיות שיש לכך סיבות נוספות כמו צבירת נוזלים בגוף לפני מחזור או פיתוח מסת שריר.
מפת אתר | צור קשר