דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

עודף שומן

בעיית עודף שומן ומשקל עודף קיבלה כבר מזמן הכרה בתור המגיפה של המאה 21. אורח החיים המערבי, העבודה במשרדים והטכנולוגיה המפתחת לצד תעשיות המזון המעובד העשיר בשומנים רווים, הובילו לפחות ופחות פעילות גופנית ויותר השמנה בקרב רוב האוכלוסייה המבוגרת והצעירה כאחד. בנוסף לחוסר בפעילות גופנית, את רוב זמננו הפנוי אנו מעדיפים לבלות בבית על הספה מול הטלוויזיה או המחשב. הרגלי האכילה הקלוקלת שפיתחנו עם השנים כתוצאה מחוסר זמן ונטייה כלפי צריכה של מזון מהיר עתיר בסוכרים תורמים לעודף שומן בגופנו.

כיצד נפתרים מעודף השומן בגוף?
הדרך להיפטר מעודף שומן בגוף עוברת דרך כמה מוקדים. ראשית כל, יש לאמץ תפריט דיאטטי ובריא ולהמעיט ככל הניתן במאכלים המכילים כמויות גדולות של סוכר כגון ממתקים, שוקולדים, דבש וכיוצא בזה. בנוסף, חשוב להפחית במאכלים בעלי ריכוז גבוה של שומן כמו גבינות שמנת עם אחוז שומן גבוה, מוצרי חלב משמינים, בשר אדום, לחמים או מאפים עתירי פחמימות ומזון מהיר ומעובד כמו פיצות, בורקסים מבצק פילו, מרגרינה וחמאה. מחקרים מצביעים על כך שתפריט עשיר בירקות ופירות עוזר להפחית את כמות השומן בדם בצורה משמעותית, בנוסף לטחינה, אבוקדו שקדים ושמן זית המכילים שומן בלתי רווי המסייע בשמירה על רמת כולסטרול בריאה.

פעילות גופנית נגד עודף שומן
פעילות גופנית ודיאטה הן שתי פעולות משלימות. בכדי להרזות ולהוריד את עודף השומן מגופנו חשוב לשלב בין השניים. פעילות גופנית מבוקרת בהמלצה ותיאום עם רופא משפחה הכרחית בירידה במשקל. אנשים רבים חושבים שניתן להוריד במשקל באמצעות תזונה בלבד בלי לשלב פעילות גופנית. בצורה זאת אמנם נוריד במשקל אך בשביל לשמור על תוצאות טובות לאורך זמן חשוב להפעיל גם את הגוף.
מפת אתר | צור קשר