דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטת חיטוב

באמצעות האוכל ניתן לשלוט על כמות החומרים הנכנסת לגוף ולהשפיע גם על אלו היוצאים, אולם לא ניתן לקבוע דיאטה שתהיה מסוגלת לחטב גוף, מבלי שתהיה פעילות גופנית ודיאטה. הרי מהו חיטוב? הכוונה היא לא לגוף של חוטבי עצים או פיטנס, אלא גוף רזה יחסית או שאינו בעל שומנים יחסית למשקל הגוף הרזה, והשרירים המעובדים בו בולטים במקצת. כדי לקבל גוף חטוב ומעט שרירי, ניתן להיעזר בדיאטות מיוחדות אשר מכתיבות את זמני האכילה וכמויות האכילה סביב האימונים הגופניים.

בניית שריר או הפחתה בהיקף הגוף?
קביעת מטרה ברורה בתחילתה של הדיאטה חשובה ביותר, משום שהדרך נסללת על פי זה, לצורך כך בוחרים את הדיאטה הנכונה, מכתיבים תרגילים שמיוחדים לצורך הגשמת המטרה והולכים צעד- צעד לאורך התוכנית שכוללת תפריט ולוחות זמנים מדויקים. שמעתם על אנשים שעושים דיאטת השמנה? זה לא אומר שלאנשים הללו יש בעיות השמנה או להיפך, יכול להיות – אולם היא משמשת גם להעלאת מסת השריר לטובת החיטוב שלו. שריר לא נבנה לבד; התאים הבונים אותו חייבים להגיע ממקור תזונה מסוים. כדי לדעת אם לבחור שומן או בשר, חלבון או חלמון, פירות או עוגות ולחמים – יש להתייעץ עם דיאטנים מוסמכים שיתכננו תוכנית מדויקת. אם הכוונה היא הפחתה בהיקף הגוף, כמובן שיש צורך בפעילות אירובית קבועה לזירוז קצב חילוף החומרים, בשילוב עם מרכיבי מזון בסיסיים.

מוטיבציה היא גורם נוסף להצלחה!
מי ש"נשבר" באמצע עלול להפסיד יותר ממה שהיה מפסיד עוד לפני תחילת התהליך: יש ללכת במצח נחושה, ולא לוותר לגוף שיש לו הדרישות משלו על פי הרגלים קודמים. חיטוב הגוף דורש השלתן של קליפה אחר קליפה, וחיזוק הבסיס הקיים – מי שהרגיש כבר בשינוי, יהיה לו יותר קל להמשיך הלאה.
מפת אתר | צור קשר