דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטות לצעירים

אין ספק שבני נוער והקהל הצעיר הפכו להיות מאוד מודעים לגבי הופעה חיצונית בימינו. התרבות האמריקאית שמתבססת לא פעם בסרטים שאנו רואים על לבוש, מותגים והופעה חדרה גם לארץ ישראל ומשפיעה על רגשותיהם וחיצוניותם של צעירים רבים. בעקבות המודעות הגדולה מרגישים לא פעם צעירים בעלי עודף משקל מקופחים, מרגישים מנודים ולא מקובלים. בעיית משקל בקרב צעירים יכולה להוביל לחרדות, לבעיות תקשורת ובעיות להשתלב בחברה, על כן מותאמות גם דיאטות לצעירים. כאשר אנו אומרים צעירים ניתן להשליך זאת לשתי קבוצות – נערים מחד וילדים מאידך , עליהם נדון במאמר זה.

דיאטות לנערים ונערות צעירים
גיל ההתבגרות הוא גיל שבו החשיבות למראה החיצוני היא מאוד גבוהה. מצד שני ההורמונים שמשתוללים בגוף בגיל זה יכולים לגרום לתופעות שונות בגוף. כמו כן נקיטה בדיאטה עצמאית לטווח הארוך שאינה נכונה יכולה להשפיע על ההורמונים ועל הגדילה וההתפתחות. על כן חשוב מאוד להתאים את סוג הדיאטה הנכון והתקין עבור נערים ונערות במטרה לייצב את משקל הגוף, להיפטר מאחוזי שומן גבוהים תוך שינוי אורח החיים. דיאטות בזק אינן הפיתרון עבור נערים ונערות שכן הם יכולים לגרום נזק רציני פיזי ונפשי כאחד. דיאטה לצעירים צריכה להיעשות אך ורק אצל אנשי מקצוע המוסמכים לכך כמו דיאטן קליני.

דיאטות לילדים צעירים
השמנת יתר אצל ילדים נחשבת למגפה בימינו. המון ילדים סובלים מהשמנת יתר בארץ ובעולם שמסכנת את בריאותם ואף את חייהם בגיל כה צעיר. חשוב מאוד כי ההורים יקבלו את זה כי ילדם הוא בעל משקל עודף ויפנו אותו לגורם מקצועי מוסמך כמו דיאטנית. באמצעות שינוי אורח החיים של הילד אליו הוא רגיל ניתן להימנע מסוכרת, לחץ דם גבוה, רמת כולסטרול גבוה בדם ואף דום שינה.

מפת אתר | צור קשר