דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה לכל החיים

תיאוריות רבות צמחו לגבי השפעות הגיל על הנטייה להשמנה ועל הרגלי אכילה. הרגלי אכילה אמורים להיות שונים מאדם לאדם על פי יכולת חילוף החומרים שלו, מצבו הנפשי, ההתנהגות הנרכשת, המטען הגנטי שלו ועוד. לעומת זאת, נטייה להשמנה הינה על פי רוב גנטית, כלומר – שילובם של מאכלים מסוג מסוים עלולים לתרגם את המזון לשומנים, ובהיעדר חילוף חומרים המקזז את העלייה במשקל, יש צורך בשינוי. שינוי זה נקרא גם דיאטה בין אם זה שינוי דרסטי בהרגלים ("דיאטות כאסח") ואם זה שינוי הדרגתי עד להגעה לתוצאה הרצויה, אולם זוהי שיטה שכדי שתצליח לאורך זמן, יש להשתמש בה לכל החיים.

נטייה להשמנה היא תורשתית, והטיפול בה אינו נקודתי
תוכנית הדרגתית לדיאטה לא תכניס אותו למצב של הלם, אלא באופן סתגלני למצב שונה ממה שהגוף הכיר בעבר. כדי להבין מהי הדיאטה המתאימה עבור כל אחד ואחת, יש לעבור סדרת מדידות פשוטה כדי להכיר את הרכיבים בגוף: החל מדיאטת סוג דם, חישוב משקל גוף רזה וריכוזי חומרים שונים בדם המשקפים גם את המצב הבריאותי. בנוסף למדידות האלו יש לענות על שאלונים שמטרתם לסמן את הרגלי האכילה באופן שיקנה כלים לשינוי. נכון שהנתונים של כמות החומרים בגוף עשוי להשתנות עם הדיאטה, אולם כמות של אנזימים וחלבונים מפרקי חומרים שאצל כל אחד נמצאים בכמות שונה בגוף לעולם תישאר ועל כן יש להתאים את הרגלי האכילה אליה לאורך כל החיים.

אין להתחיל דיאטה בגיל צעיר אלא בעזרת דיאטן
גם אם ישנם סימני השמנה בגיל צעיר שאינם נעלמים בגיל ההתבגרות וגורמים להפרעות נפשיות, יש להתייעץ עם דיאטן לפני שעושים נזק לרקמות גדילה מסוימות בגוף. דיאטה ללא פיקוח עלולה להוביל למחלות בהמשך ולליקויים אשר לא היו קורים בלעדיה.
מפת אתר | צור קשר