דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטן קליני

נהוג לכנות את המקצוע הזה בתור "דיאטנית קלינית", עם זאת ניתן למצוא גברים במקצוע זה, על אף שהרוב במקצוע הוא אכן נשים. דיאטן קליני הוא מקצוע מתחום הפרא-רפואי. תפקידו של הדיאטן הקליני הוא להתאים תזונה נכונה עבור כל אדם לפי הצרכים הפיזיולוגיים שלו, על פי הגיל, מצבו הבריאותי, האסתטיות של הגוף שלו וכו´. דיאטן קליני יכול לעבוד באופן פרטי, כמו כן להשתלב במערכות הבריאות השונות כגון קופות ובתי חולים, לעבוד בתחום מכוני הכושר וכו´.

כיצד בוחרים דיאטן קליני?
בבואנו לבחור דיאטן קליני חשוב לשים את פעמינו על מס´ דגשים חשובים במיוחד. חשוב לעשות סקר שוק מקיף ומלבד הסתמכות על אתרי האינטרנט, שכן הם לא תמיד אמינים, רצוי להתייעץ עם רופא משפחה, עמיתים לעבודה, חברים וכו´. כמו כן רצוי להשיג המלצות על הדיאטן הקליני , לוודא כי מוענק לכם יחס אישי. דיאטן קליני אחראי בסופו של יום על מה שתאכלו וכתוצאה מכך על הבריאות שלכם, על כן הבחירה שלו צריכה להיות קפדנית. דיאטן קליני מומחה יהיה בעל השכלה מתאימה והכשרה ע"י גופי לימוד מוסמכים. רצוי לבדוק מה יהיה תדירות הפגישה עם הדיאטן הקליני בהתאם ללו"ז שלכם וכמובן המחיר של מפגש גם הוא יהווה קריטריון לבחירת דיאטן קליני.

מה מקנה הפגישה עם דיאטן קליני?
בפגישה עם דיאטן קליני תוכלו לסדר את התזונה שלכם בהתאם לבעיות הבריאותיות שלכם, להוריד משקל באופן בריא ומאוזן, לקבל ייעוץ מאדם מומחה ולדעת כי הדיאטה שאתם עושים היא בעלת כל אבות המזון להם אתם זקוקים. הדיאטן הקליני ייתן המלצות לכושר גופני ופעילות ספורטיבית. פגישות עם דיאטן קליני בסופו של דבר יגרום לתחושה טובה יותר, ביטחון עצמי גבוה ובריאות תקינה. לעיתים אדם עם תעודת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית יכול לתת סיוע.

מפת אתר | צור קשר