דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטת רעב

אחת הדיאטות הכי פחות מומלצות, הינה דיאטה רעב, ועם זאת בעולמנו הנאור עדיין ישנם אנשים שנוקטים בדיאטה זו – כדי לרדת במשקל בדרך הבולטת והמהירה ביותר כלפי חוץ, או פשוט כדי לנסות ולעשות "מבחן אומץ" של שינוי בהרגלי הצריכה. הנוקטים בדיאטת רעב אינם מתייעצים עם דיאטן, וגורמים לעצמם נזק לטווח ארוך, אם לא לכל החיים (תלוי בהיקף הדיאטה). דיאטת הרעב אמורה כביכול להרזות את הנוקט בה על ידי הכנסת אנרגיה מועטה ביותר לגוף, ובכך ליצור מאזן שלילי בחילוף החומרים – יותר חומרים יוצאים מן הגוף יותר מאשר נצרכים.

ומה בפועל גורמת דיאטת הרעב?
דיאטת רעב, שייכת לעידן קדום יותר שבו הייתה פחות מודעות לבריאות. אם בעבר היינו מעוניינים להשיל ממשקלנו היינו נוקטים בשיטות רבות כדי לגרום למאזן השלילי הזה בגוף: מלתעות, משלשלים, אבקות, כמוסות הרזיה ואף הרעבה עצמית. לא על כל אדם שניסה זאת זה פעל באותה הדרך, משום שלכל אחד ישנו מבנה גוף וגנטיקה אחרת, שמסדרת את האנרגיות בגופנו ברמה שונה. כך אם אנחנו נעשה דיאטת רעב למשך חודש ונלך לחדר כושר, יתכן שזה לא ישנה במיוחד כמו שזה יכול להשפיע על אדם אחר שנוקט בדיאטה. התשובה נמצאת בחילוף החומרים הבסיסי של כל אחד מאיתנו, וכדי להסביר לנו מהי הדרך היעילה ביותר להגיע אל המטרה שלנו (בדרך – כלל ירידה במשקל לצורך הרזיה), עלינו להגיע עם תוצאות של בדיקת דם ואבחוני רופא לדיאטן.

מכאן הדרך קצרה...
דיאטן יודע להגיד לכם עד לאיזו רמה יש להפסיק את הדיאטה. ברגע שגוף מסוים מגיע לרמה מסוימת של רעב, קצב חילוף החומרים יורד במטרה לשמר לגוף אנרגיות לעתיד (חסכוני באנרגיה ובחילוף חומרים). דיאטה טובה היא פתרון למצב מבלי להכניס את הגוף למצב שבו הוא מתגונן.
מפת אתר | צור קשר