דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטת סאות ביץ

דיאטת סאות ביץ היא דיאטה שמטרתה ירידה במשקל, משכה חודש וחצי לפחות, ומורכבת משלושה שלבים. ישנם שני קריטריונים שיכולים לענות על "דיאטת כסאח" בדיאטת סאות ביץ: זמן קצר יחסית עד להגעה למטרה, ושימוש בדיאטה המגבילה חומרי מזון בגוף. באופן זה, הדיאטה הזו עלולה שלא להתאים לכל אחד או אחת, ויש להתייעץ עם דיאטן לפני תחילת הדיאטה. כמובן שככל דיאטה, השילוב עם פעילות ספורטיבית יכול רק לתרום למטרת הירידה במשקל – אולם ניתן לנקוט בדיאטה הזו גם ללא פעילות גופנית מיוחדת כדי להגיע למטרה.

מהם שלבי דיאטת סאות ביץ?
השלב הראשון הוא בן שבועיים, ובו יש לאכול שלוש ארוחות ביום ובהן לצרוך חלבון דל שומן מסוגים שונים: בשר, עוף, דגים, ביצים, מוצרי חלב דל שומן וירקות. בנוסף, מותרים גם קטניות, שמן קנולה ושמן זית ועוד מיני מאכלים. השלב הזה נערך עד אשר ישנה הגעה אל משקל היעד. כשזה קורה, ניתן לפתוח בשלב השני. השלב השני והשלישי כמו בעקומת פעמון בעלת רמה מישורית מנסה לשמור על רמת משקל קבועה. ניתן להתחיל ולצרוך מחדש מזון אליו הייתם רגילים לפני פתיחת הדיאטה, אולם אם הורגשה עלייה במשקל, יש לחזור לשלב הראשון שהוא שימוש במזון דל פחממות. ההבדל בין שני השלבים הוא שבשלב השני מתחילים לצרוך מוצרים עתירי סיבים תזונתיים (לחם מלא, אורז מלא) ועוד- והמאכלים ה"אסורים" הם מאפים מקמח לבן, תפו"א, סלק, גזר, בננה, דבש, אבטיח ואננס.

למי לא מומלץ להשתמש בדיאטה זו?
במקור, דיאטה זו יועדה לחולי לב. אולם דיאטה זו אינה מומלצת לחולי סוכרת חולי כליות וכן לרוב הנשים, שכן דיאטת חלבונים מורידה את רמת הסרוטונין באופן חורץ כשממילא זו נמוכה יותר אצל האישה.
מפת אתר | צור קשר