דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

ליווי דיאטן

כל אחד חולם על עוזר אישי שיהיה לידו בזמן שהוא עושה דיאטה, ממש כמו מאמן כושר אישי. חלק מקיימים זאת באמצעות כניסה לפורומים און- ליין, חלק נעזרים במתכונים רשומים לדיאטה וחלק נעזרים בליווי דיאטן שנמצא שם בשטח לאורך כל שעות היום, ועוזר למתלבטים בייעוץ ומציאת פתרונות חדשים למצבים רפואיים הקשורים לדיאטה או הענקת חיזוקים ועידוד להמשך ההליך כפי שהוא מבוצע. ללא חיזוקים אדם עלול לחזור לדרכו הקודמת ששם הוא היה מחוזק יותר בעבר.

למה נחוץ ליווי דיאטן?
דיאטן אישי בונה דיאטה על פי הנתונים הגופניים שנאספו טרם פתיחת הדיאטה. נלקחים מדדים גופניים, נרקמת תוכנית תקופתית ואף נמנים הגורמים המחזקים את אותו נוקט בדיאטה. חיזוקים אלו לא חייבים להיות שייכים לתחום האוכל, אולם זו ממש תוכנית התנהגותית בעלת נופך רפואי. לדוגמה- כאשר ישנו סדר יום עמוס, אי- יכולת או אי – רצון לבשל ארוחות חמות, אכילה בחדר אוכל מוסדי, ארוחה בחיק המשפחה בסופי שבוע ובהתאם לגיל, מין, פעילות גופנית קבועה ועוד. בנוסף, לרבים האכילה קשורה לא רק בגורמים גופניים אלא מפני הקשר שלה לרגש. בזמן כזה, הדיאטן יכול להיות בקשר עם המטופל גם במהלך השבוע, לכוון ולעודד אותו במקומות הנכונים. ליווי דיאטן קשור לתהליך מתמשך שאינו נמשך לשבוע או חודש. דיאטה היא שינוי גישה – התאקלמות של התנהגות שונה ממה שהיה בעבר. התאקלמות טובה תוביל לתוצאות טובות בעתיד ולכוח רצון חזק.

דיאטה חכמה
יתכן שיהיו שינויים גופניים במהלך הדיאטה הנובעים מגיל ומין, הורמונים, הריון, לחץ נפשי ועוד שעלולים להשפיע באופן פתאומי על שגרת היום- יום שהייתה משך כל הדיאטה. גם במקרה זה ליווי דיאטן נחוץ להצמדות למטרה ולהשגתה באופן המושכל והמקצועי ביותר.

מפת אתר | צור קשר