דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטת פחממות

דיאטת הפחממות שמשמעה החסרת כל הפחממות מהמזון הנכנס לגוף שייכת גם היא לסדרת "דיאטות הכאסח" הלא מומלצות. הפיתוי אמנם גדול ומתאים למטרה חד פעמית לזמן הקרוב בדמות אירוע שאליו רצוי להפחית מנפח הגוף לצורך כניסה לחליפה או לשמלה חתיכית תוך שבוע- שבועיים, האפקט גורף בכולן והוא שוק שהגוף סופג ומגיב באמצעות הרזיה מהירה מאוד. התוצאה החיצונית נראית בשטח וכולם מרוצים, אבל מה קורה "מתחת לפני השטח"? האם הזמן יכול לכפר על השוק שהגוף קיבל, על החוסר באחד המרכיבים החשובים לגוף, אם לא החשוב מכולם?

מה זה אומר דיאטות פחממות?
הפחממות ממלאות בגופנו תפקיד בונה וחשוב: אנרגיה זמינה, חילוף חומרים, עוזרות לשריפת שומן,  לתהליכים ביוכימיים במתרחשים בכבד, במוח, בלבלב, בפעילות המוח ועוד. הפחממות נמצאות במזונות בסיסיים כמו בדגנים – חיטה, שעורה, גריסים ואורז, בקמח מדגנים או מתפוח אדמה, בדגני בוקר, בלחם ובפסטות ובגרעינים, זרעים וקטניות. בנוסף לפחממות, גם במאכלים כמו סוכר, שוקולד, דבש, פירות, סוכריות, ריבה ועוד יש כמות גדולה של שומנים ונכללים בדיאטת הפחממות. עכשיו הגענו לעיקר- מהי דיאטת פחממות? אחת היא לחשוב כי דיאטה משמעותה המנעות מאותן הפחממות, ואחרת היא לחשוב כי דיאטה היא אכילת אותו מוצר מזון – פחממות- בלבד. בכל מקרה, אכילת ירקות חשובה לשתי הדיאטות – אין בהם פחממות והם מסייעים לחילוף החומרים בגוף ממילא, דגים ובשר בונים את הגוף.

אז באילו דיאטות פחמימות לנקוט?
כדי להבין מה מתאים לגופנו, יש צורך למדוד מדדים שונים בגוף ולהתאים לו תפריט מזון, ממש כמו מרשם רופא המתאים את הטיפול לתופעה ולמטרה. דיאטנים מוסמכים הם הכתובת לשמירה על אורח חיים בריא ונכון אשר יוביל אתכם לתוצאה רצויה וממוקדת שהכי חשוב- תחת מעקב ושמירה רפואית.
מפת אתר | צור קשר