דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה לפני חתונה

לחתונה שלכם עליכם להיראות במיטבכם. הכלה היא הלובשת בדרך כלל מחלצות צמודות או חושפניות יותר משל הגבר ועליה יראו באמת מה מצב השומנים. מצד שני- ישנם גם לא מעט גברים שיתחילו "לעשות כושר" כמו גם דיאטה לפני החתונה כדי שיראו כפי שהם הצטיירו לעצמם בדמיון ביום חתונתם מאז ומתמיד.

סיבה למסיבה
לפני החתונה האדרנלין מתחיל. למה לא לנצל את זה? ללכת להרבה מסיבות ולרקוד, לטייל ברגל בטיולים למיטיבי לכת לשחק מטקות בים או לבלות בחדר כושר סגור או בגנים הציבוריים – אלו רק חלק מהפתרונות לאלו שרוצים לעשות דיאטה לפני החתונה. למה זה יכול להיות כל- כך קשה? משום שצריך למצוא את האיזון בין האוכל שאמור לספק את האנרגיה הזמינה מצד אחד ולא להכביד עלינו בבטן בזמן אימון מצד שני. במקום לנסוע במכונית לאוניברסיטה או לעבודה תוכלו לנסוע באוטובוס וללכת יותר ברגל או לנסוע באופניים ובמקום לקחת מעלית- נסו את המדרגות, ותראו מה תהיינה התוצאות לאחר שבוע וחצי. כל ההצעות שפורטו כאן הן אמנם אלמנטאריות אך ברגע שתכנסו לכושר רמת חילוף החומרים תעלה ורמת האנרגיה בגוף תתאזן, הרעלים בגוף יתנקזו תוך ניצול של יותר חומרים והפרשה של הורמונים "משמחים" לדם.

תוספי תזונה לפני החתונה
לפני כל שינוי במאזן קלורי רצוי להתייעץ עם איש מקצוע כדוגמת דיאטנים, כדי שיוכלו להמליץ לכם על תוסף תזונה כזה או אחר. אם אתם יודעים שלחץ רק מגביר את התיאבון שלכם, תוכלו לפתור זאת באמצעות תוספים נוגדי מתח למשל. כך, גם לחתן וגם לכלה יהיה אירוע מושלם, הרי ידוע שהשלמות נמדדת על פי התחושה הפנימי שלכם, והיות ואתם חתן וכלת האירוע, אז תחושתכם בלבד היא זו הקובעת.

מפת אתר | צור קשר