דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה לנערות

ידוע שגיל הנערות גורר עימו שינויים גופניים ולעתים אלו שינויים שעלולים לגרום לבהלה ולמבוכה. האגן מתעגל, בית החזה על- פי רוב תופח, והמחזור המתחיל לפקוד את האישה הצעירה אחראי לגלים של רעב ושינויים בתזונה. עקב כך נוצרת רגישות (בעיקר פסיכולוגית...) לאזורים בהם מצטברים שומנים (כמו באזור הזרוע האחורית או הבטן).

מהי דיאטה לנערות?
דיאטה היא למעשה הפחתה במרכיבי מזון מסוימים לאורך ציר זמן, או להיפך- הגברה של צריכת מקור מזון מסוים. כדי לדעת אילו תהליכים יתאימו האופן ספציפי לאותו גוף מתבגר ומשתנה אשר השתנה ללא קשר למרכיבי התזונה שלו אלא בעיקר תודות לקצב חילוף החומרים וגורמים אחרים, חשוב להתייעץ עם גורם מקצועי שירכיב את הדיאטה לנערות על- פי מדדים כימיים של הגוף. כמובן שזהו גיל שבו רצוי גם לשלב ספורט מכל סוג לצורך הגברת חילוף החומרים, ולרכוש הרגלים בריאים להמשך החיים.

כיצד יש לתכנן דיאטה לנערות?
אין לגרוע מהתפריט היומי שום אב מזון, אלא לאכול אותו במינון המוגדר מראש. ממש כשם שישנו סרגל מאמצים כשמתחילים לבנות תוכנית אימונים בכושר, כך גם לגבי התזונה. אין לוותר על פירות וירקות, במיוחד משום שאלו המכילים ויטמינים ומינרלים עוזרים להגברת קצב חילוף החומרים בגוף. דיאטה שבה לא אוכלים הרבה במשך שעות היום היא דיאטה הרסנית, לא רק מפני שכמויות הרעב מפוצות פי שתיים לאחר מכן, אלא שהגוף מחסיר אבני בניין חשובות מאוד לגוף להמשך החיים, דבר שעלול להתבטא במחלות בהמשך.
מפת אתר | צור קשר