דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

ירידה במשקל

קשה לא להתקל באדם אחד ששבע רצון ממשקלו. אולי זה פשוט קשה להתקל באדם שבע. כיום, למרות המודעות הגוברת ועולה של אנשים לספורט ולאכילה יעילה- הכוללת גם את האסכולה הטבעונית, שבה אוכלים חומרים לא מעובדים כדי לא לפגום בגוף עם חומרים מהונדסים ורעילים, עדיין רבים משוועים לירידה במשקל. מה עושים?

ירידה במשקל חייבת להיות  מבוקרת
כדי לדבוק במטרה צריך להצמד למה שנכון, ולא להשתדל רק להפטר ממה שאינו נכון. נכון שאת ההרגלים צריך לשנות באופן מיידי על- מנת שהתוצאות תהיינה מהירות יותר, אולם איך? רוב האנשים זקוקים להכוונה, משום שלא לכולם ישנו המידע המתאים לנתוניהם. ירידה במשקל הכרוכה בדיאטה חייבת להתאים לאותו האדם על- פי נתונים שנמדדו באופן מקצועי. יש יעדים לכל שלב של ירידה במשקל, לא ניתן להגיע לתופעה מהר- חושב מאוד להחדיר זאת לתודעה, כדי לא להפוך את הדיאטה למלכודת שאין בה בריאות אמיתית לגוף.

מי יכול לתכנן ירידה במשקל?
יש דרכים שונות- ניתן לעשות זאת לבד, אולם שינוי הרגלים חייב להיות לא רק שינוי בדרך הוצאת החומרים מהגוף והגברתה, אלא גם במזון הנכנס לגוף- שימו לב שלאו דווקא כמותו. בנוסף, חשוב התזמון שבו המזון נכנס לגוף. האם לאכול מיד לאחר האימון? האם לאכול שלוש ארוחות או יותר ביום, או מתי אני יכול לאכול חטיף דגנים - בבוקר או בערב? דיאטן מוסמך יוכל לענות לך על כך לאחר בדיקת המדדים של גופך.

מפת אתר | צור קשר