דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטות מוצלחות

דיאטה, מכול סוג שהיא, זהו מונח השגור בסלנג של רוב אנשי המאה ה21, גם אם לא כולם מעוניינים בא גם אם לא כולם צריכים בא, כולם פגשו אותה בשלב מסוים ובצורה מסוימת.
הדיאטה היא איננה דבר אחיד, וכיום ישנן עשרות שונות של סוגי דיאטות המתאימות לאנשים שונים. מדיאטות לאנשים הסובלים דרך קבע מבעיות משקל, ועד לאנשים שפוגשים את הדיאטה בפעם הראשונה בדיאטה למתחילים,רבים מחפשים את הסוד להצלחה להורדה במשקל.

למי זה מתאים?
לפני שמתחילים בדיאטה חשוב להגדיר את המטרות שרוצים להשיג ואת נקודת המוצא ממנה יוצאים. אנשים כבדי משקל או אנשים בעלי בעיות רפואיות יאלצו לפנות לרופאים מומחים שכן הבעיה אינה דווקא באורך חייהם. דיאטה מוצלחת היא דיאטה שהשיגה את מטרתה ומיועדת לאנשים אשר רוצים להפחית במשקל בעצמם ושבעיית המשקל אינה ממקור בעיה רפואית.

אורח חיים נכון-הסוד לדיאטה מוצלחת.
דיאטה  אין הדבר אומר הפסקת אוכל-זוהי אנורקסיה.דיאטה מוצלחת סודה הוא באורח חיים, בדיאטת  יש לשלב בין השניים, גם לחיות חיים ספורטיביים ולהקפיד על פעילות אירובית במינונים המתאימים לאדם(פעילות שמעבר לכך עלולה לפגוע בבריאות) ושמירה על תזונה נבונה.
פעילות אירובית הנה חשובה לא פחות מן התזונה שכן השפעתה של פעילות אירובית על גופנו באה לידי ביטוי בדרכים רבות.
בשמירה על תזונה נכונה הכוונה היא עדיין שמירה על תפריט הכולל את כול אבות המזון, אך בכמויות ובאיכות הנדרשת לכך. יש להפחית באופן משמעותי את כמות האוכל המטוגן, שכן אוכל זה הינו שמן יותר,ועל כן מומלץ להחליפו באוכל אפוי בתנור או טיגון ללא שמן עמוק. בנוסף יש להמשיך ולהזין את הגוף בויטמינים, תוך המשך אכילה של ירקות שונים. טעות רווחת נוספת הנה ברמת הסוכרים, יש להמשיך ולהזין את הגוף בסוכרים מכול הסוגים אך למתן את הכמות.

ומה לבסוף?
דיאטה מוצלחת אינה ירידה במשקל לעד, והשלב הקשה הוא אינו הורדת המשקל אלא שמירה על המשקל. חשוב  להמשיך לשמור על התזונה הנכונה לאורך זמן ולהקפיד להמשיך ולהימנע מאוכל משמין.

מפת אתר | צור קשר