דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

ארוחת בוקר דיאטטית

ארוחת בוקר הינה מרכיב חשוב מאוד ובלתי נפרד מסדר היום שלנו. מטרתה היא לתת את כמות האנרגיות המזינה את הגוף תוך גיוון במרכיבים המזינים, לאחר שעות בהן הגוף ישן והתרוקן ממאגרי הגלוקוז באופן רציני. היא דרושה לחילוף החומרים בגוף ומזרזת אותו בכעשרים וחמישה אחוז.

כל אחד חייב לאכול ארוחת בוקר
במידה ואדם לא אכל את ארוחת הבוקר שלו, הסיכוי לסחרחורות ולנזק מצטבר לאורך זמן הולך ועולה. כל אחד חייב בארוחת בוקר, אולם ישנם אנשים העורכים דיאטה (או לפחות בנו אותה לעצמם בצורה עצמאית) המאמינים ש"פחות אוכל= פחות קלוריות, ולכן נרזה". אולם אין זאת כך. הפתרון נעוץ בארוחת בוקר דיאטטית אשר מספיגה את הגוף בכמות המבוקשת של אבות המזון, ואיך נדע להרכיבה? פשוט מאוד, נפנה לאנשי מקצוע בתחום התזונה, אשר יוכלו להרכיב לנו ארוחה משביעה ומספקת. ארוחת בוקר דיאטטית משמרת את פעילות המעיים התקינה מצד אחד, אך מצד שני מתואמת עם מצבו הגופני של הגוף (דרישה לאיזון או הפחתה בשומנים או בסוכרים) ומצליחה תוך הצורך באכילה להוריד את הקלוריות ה"רעות".

ארץ האפשרויות הקולינריות
דיאטה אינה (רק) צמצום בכמות הקלוריות המוכנסות לגוף ושמירה על המאזן בין נכנסות ליוצאות, אלא הדגש הוא על שמירה על טיב הקלוריות הנכנסות לגוף.  כאשר הגוף רעב לאחר מספר שעות שינה ללא אוכל, הוא יקלוט כל מרכיב מזון שנכניס לגופנו בצורה יעילה יותר. כך למשל אם נפתח ארוחת בוקר דיאטטית בתפוח למשל או במיץ תפוזים, הויטמינים יספגו בגוף בצורה יעילה יותר מאשר לאחר ארוחה שלמה. לכן כדאי לתכנן ארוחה מראש- וחשוב שדיאטן מוסמך ינצח על התהליך.

מפת אתר | צור קשר