דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה

דיאטות יש אינספור, וצריך מורה נבוכים בכדי להתמצא בהן.

דיאטה – מהי?
דיאטה, או בשפה העברית: בַּרוּת, היא משטר התזונה של כל האנרגיה הנכנסת לגוף. ומה קורה אחר- כך? מה קורה לאנרגיה שנכנסה לגוף- הרי אינה נשמרת בגוף, אחרת היינו נראים לגמרי אחרת. מדובר-אם כן- במנוע לחילוף חומרים. כמובן שיש זרזים וקיצורי דרך אל המטרה,  כמו משקאות הגורמים לזירוז חומרים, ספורט ועוד, אולם משום זריזות תגובת הגוף לחומרים אלו – אין פיקוח בריאותי לגבי הכמויות הרצויות ולכן אינם מומלצים על- ידי דיאטנים ותזונאים. לעומת- זאת, דיאטה המתוכננת על- ידי אנשי מקצוע מוסמכים תסלול לכם דרך המונהגת לפי הרגלי היום- יום (טוב, אולי תשנו בעקבות זאת מנהג אחד או שניים), והגוף יסגל לעצמו את התפריט היומי בצורה מדורגת- או לפי הוראות איש המקצוע.

מה יעודי הדיאטה?
לדיאטה יש ייעודים שונים, כלומר- היא מונעת מצבים לא רצויים על- ידי שליטה בכמויות ופרמטרים נוספים, ובכך מקדמת אותנו לעבר המטרה הרצויה. וזו יכולה להיות הורדה במשקל גוף (הדיאטה הנפוצה ביותר, שמתחלקת להורדה במשקל ולהרזיה), שמירה מפני אכילת סוכר (לחולי סוכרת), דיאטה דלת- מלח (לחולי לחץ-דם), דיאטת חלב (לאלרגים לחלב), זו יכולה להיות גם דיאטת השמנה (למפתחי שרירים) ועוד. אם מתבססים על השקפה זו, הרי שגם היהדות היא סוג של דיאטת מאכלים, בה האוכל המותר הוא אוכל כשר.

עם סדר יום עמוס במדינה ים- תיכונית כמו ישראל, יש צורך במסגרת, הכוונה לכמויות ופיקוח, לכן כדאי לערוך תוכנית דיאטטית עם גורמים מוסמכים.

מפת אתר | צור קשר