דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

הצלחה בדיאטה

מי מאיתנו לא התנסה בדיאטות רבות במהלך חייו? חלק מהדיאטות נכשלו לטובת עוגת שוקולד מפנקת וחלק אחר לטובת כיכר לחם עסיסית שזה עתה יצאה מן התנור הלוהט. אז הו סוד הקסם? כיצד נהפוך לרזים וחתובים כמו שתמיד חלמנו? כנראה שהפתרון פשוט יותר ממה שחשבנו, למעשה הפתרון טמון בשילוב מנצח אותו כולנו כבר יודעים- שילוב של שמירה על תזונה נכונה תוך שילוב של פעילות ספורטיבית מסוגים שונים- אירובי לשרפת קלוריות ופעילות לחיזוק תאי השריר שלנו.
 
כיצד יוצרים התמדה?
השאלה הקשה אשר מטרידה את רובינו היא כיצר אנו מצלחים להתמיד לאורך זמן רב בשמירה על אכילה נכונה של מזון בריא ונכון? הפתרון נמצא עמוק בתוכנו, רצון אמיתי וכמיהה עמוקה להגיע למצב בו נזכה במראה הרצוי שלנו, בשם רצון זה אנו צריכים להיות מוכנים לעבודה קשה ולהשקעה מרובה. רק רצון אמיתי הנובע ממניעים אמיתים, פנימיים, יוביל אותנו אל הכיוון הנכון לדיאטה איכותית אשר תוצאותיה הנראות לעין נשמרות לאורך זמן רב. מניעים חיצונים כגון לחצים של הסביבה לרוב לא יהיה אפקטיבים ועלולים לנטוע בנו תקוות שווא שיתבדו תוך פרק זמן קצר.
 
הצלחה אמיתי לאורך שנים
הצלחה אמיתית בדיאטה הינה הבנה אמיתי כי מדובר בישנוי אורחות החיים, מדובר בשינוי משמעותי מן הקצה אל הקצה אשר התמדה בו איננה תקפה רק לפרק הזמן המוקצב לדיאטה עצמה, אלא לאורך החיים גם בטווח הרחוק. רק באם הצלחתם להרגיל עצמכם למסלול אכילה מבוקר תוך איזון נכון של אבות המזון, בשילוב עם פרדה אמיתית ממטעמים רווים בשומן וסוכר, תדעו שנכנסתם אל המסלול הבטוח להצלחה אמיתית בדיאטה. כעת אין סיבה להסס צרו עימנו קשר על מנת שדיאטן מקצועי ילווה אותכם בתחילת הדרך במסלול הבריא.
מפת אתר | צור קשר