דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

גלולות הרזיה

רבות מעימנו נאבקות במשקל העודף הבעייתי בעוד שאינן מגיעות לתוצאות ממשיות; ואכן, מוכרת הסיטואציה שבה ירידה של קילו מביאה ימים בודדים לאחר מכן לעליתם של שלושה. בתוך עולם הדיאטות, המצריך הקפדה על תפריט מאוזן והשקעה רציפה בחדר הכושר, נשמע כי גלולות ההרזיה מהוות פתרון מושלם ואף בלתי נתפס; ואכן, בעוד שבעבר סבלו רבים מגלולות ממכרות הפוגעות בבריאות ובנפש, מציעות כיום חברות התרופות המובילות שלל גלולות הרזיה.

עבור מי מיועדות גלולות הרזיה?
גלולות הרזיה מיועדות לאלה הסובלים מהשמנת יתר, המלווה בגורמי סיכון כגון בעיות לב, סכרת וכד´. כך, מהווים הכדורים פתרון חלופי למי שנסיונות ההורדה במשקל שלה/ו כשלו שוב ושוב. יודגש, כי מדובר בגלולות חוקיות, המאושרות מטעם מוסדות הבריאות הרלוונטים, תוך שהינן עומדות בקריטריונים החמורים הנדרשים. בין הגלולות הפופולאריות כיום ניתן למצוא את הקסניקל, הנובירזים והטרונק.

כיצד יש להסתייע בגלולות ההרזיה באופן נכון?
חשוב מאוד להיוועץ עם מומחה ולעבור את הבדיקות הרפואיות הרלוונטיות טרם השימוש בגלולות הרזיה. זאת, גם כשמדובר בגלולות שאינן מצריכות מרשם רופא. כמובן שאין להשתמש בתרופות שבטיחותן אינה מעוגנת באישורם של מוסדות הרפואה הרלוונטיים, שכן הדבר עלולה להוביל לפגיעה חמורה בבריאות הגוף ואף הנפש. חשוב לציין, כי את נטילת התרופות מומלץ לשלב בפעילות ספורטיבית ואכילה דיאטטית, שכן הדבר מאיץ את ההרזיה ושומר על איזונה הפיסי והמנטלי.

 

מפת אתר | צור קשר