דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

תפריט מאוזן

רבים מאיתנו מבלים חלק נכבד מחייהם במעקב אחר דיאטות הרזיה שונות ומשונות, אך הפתרון אינו סבוך כפי שלעיתים קרובות נראה, שכן אכילה יום יומית תוך הקפדה על תפריט מאוזן היא המפתח לכל דיאטה מוצלחת. כך, שילובו של בניית התפריט הנכון בפעילות גופנית רציפה מבטיחה עבור כל אדם ואדם ירידה במשקל לטווח הקצר והארוך, לצד בריאות ותחושה מנטלית חיובית.

מהו תפריט מאוזן?
תפריט מאוזן הינו תפריט המציע את כלל אבות המזון במינון הנכון, המתאפשר תוך הסתמכות על פירמידת המזון. הפירמידה היא כלי יעיל המאפשר התאמת תפריטים דיאטיים לצרכיו, דרישותיו וטעמו האישי של כל אדם, על פי כללים מסויימים. בבסיסה, מגדירה פירמידת המזון מאכלים הניתנים לאכילה מרובה יחסית ולכאלה הדורשים בקרה בכמות הנצרכת. כך, ניצבים בראש הפירמידה מזונות העשירים הפחמימות מורכבות, המומלצים לצריכה רבה, ובתחתיתה עומדים קבוצת המזונות העשירים בסוכר- המומלצים לצריכה מעטה ככל האפשר.

פירמידת המזון- מאמץ מינימלי, הרזיה אופטימלית
בניית תפריטים מאוזנים באמצעות שיטת פירמידת המזון מומלצת לשימוש על ידי משרד הבריאות בארץ, כמו גם רשויות הבריאות בעולם המערבי כולו. עם זאת, מומלץ ואף נדרש להסתייע בשירותיה של דיאטנית או תזונאית מומחית בכדי להבטיח בנייתו של תפריט בריא, בטוח ויעיל להרזייה. היוועצות באיש או אשת מקצוע בתחום, טרם הפתיחה בדיאטה ובמהלכה, יעניקו עבור כל אדם המבקש להרזות תוצאות אידיאליות.

מפת אתר | צור קשר