דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

הצלחה בדיאטה

השמנת יתר הוגדרה זה לא מכבר כמגפת העידן המודרני; ואכן, שגרת היום יום המאפיינת את חיינו העמוסים ומלאי הפיתויים מקשה על שמירת משקל תקין ואורח חיים נכון. לא בכדי, אם כן, כי רבים מעימנו מבלים חלק נכבד מחייהם תוך מעקב בלתי פוסק אחר דיאטות שונות ומשונות, המציעות שלל דרכי פעולה- אך אינן מבטיחות תוצאות. אז למקרה שתהיתם- הדרך לדיאטה מוצלחת אינה סבוכה כפי שלעיתים קרובות נראה וזו מסתמכת על שני פרמטרים עיקריים בלבד:

הקפדה על תפריט מאוזן
צריכה של מזון תוך הקפדה על תפריט מתאים מבטיחה אכילה בריאה ובטוחה, כמו גם תוצאות יעילות לטווח הקצר והארוך בכל הנוגע לירידה במשקל. תפריט מאוזן מבוסס על פירמידת המזון, הנחלקת למספר רמות על פי מאכלים הניתנים לאכילה מרובה יחסית ומאכלים הדורשים בקרה וצריכה מוגבלת. כך, בראש הפירמידה ניצבים מזונות עשירי פחמימות מרוכבות, בעוד שבתחתיתה עומדים קבוצת המזונות העשירים בסוכר.

ביצוע פעילות גופנית רציפה
הקפדה על תפריט מאוזן היא משמעותית ואף מכרעת, אך ללא שילובה בפעילות ספורטיבית היא אינה ממקסמת את הפוטנציאל הטמון בה. עם זאת, הקפדה על פעילות גופנית רציפה לאורך זמן ובטווח של כ2-5 פעמים בשבוע מבטיחה הרזיה מהירה, בריאה ומעל לכל- ארוכה. יצוין, כי יש להיוועץ בתזונאית מומחית בכל הנוגע לבניית תפריט אידיאלי, כמו גם במאמן מקצועי בכל הנוגע ליצירת התכנית הספורטיבית המתאימה.

מפת אתר | צור קשר