דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

איך לשרוף שומן?

כולנו מפנטזים על גוף רזה וחטוב, אך רובנו כלל לא מודעים לכך שהורדה במשקל מהווה רק מרכיב אחד בדרך למטרה הנכספת. לצד הליך ההרזיה, יש להקפיד גם על שריפת שומנים רציפה ומוגברת, המונעת יצירת מראה רופס וזקן ומבטיחה את עיצוב הגוף באופן אידיאלי. אז במקרה שתהיתם כיצד ניתן להוריד את אחוזי השומן בגוף ולהבטיח מראה אידיאלי, שילוב של שני פקטורים יבטיחו זאת עבורכם:

יצירת תפריט מאוזן
שימוש בדיאטה סדירה, המורכבת מתפריט דיאטטי המכיל את כל אבות המזון, מספק הורדה מקסימלית בכמות השומן תוך פגיעה מינימלית במסת שרירי הגוף. כך, הקפדה על צריכה מאוזנת מסייעת למערכות הגוף בהליך שריפת שומנים בריא ויעיל. בכדי להבטיח ירידה נכונה במשקל, חשוב להיעזר בשירותיה של דיאטנית מקצועית ובעלת נסיון, טרם הפתיחה בדיאטה ולכל אורכה.

הקפדה על פעילות גופנית רציפה
הצורך בתפריט דיאטטי הינו מובן מאליו בכל הנוגע להרזיה, אך הקפדה על ביצוע פעילות גופנית נכונה הינה הכרחית כשמדובר בהשגת גוף מוצב ומחוטב. השגת מטרה זו מצריכה את פיתוח מסת השריר, ועל כן קיום ספורט הינו מרכיב חיוני בעת הליך הורדה במשקל. גם כאן יודגש, כי בכדי להבטיח פעילות גופנית יעילה ובטוחה, רצוי להיעזר בשירותיו של מאמן מקצועי שמתמחה בבניית תכנית כושר למטרות הרזיה במקביל לשריפת אחוזי השומן בגוף.

מפת אתר | צור קשר