דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה לצמחונים

דיאטה לצמחונים, מעבר לזה שהינה כמשתמע- צמחונית, אינה שונה מכל דיאטה מאוזנת אחרת. כך, גם היא נשענת בעיקרה על עקרונות פירמידת המזון, כאשר מרבית הצריכה הקלורית היומית הנדרשת בה מורכבת מפחמימות, לצד צריכה פחותה בהתאמה של פירות וירקות, חלבונים ושומנים- הנאכלים בכמות הקטנה ביותר. תוך כך, היות ודיאטה לצמחונים אינה מאפשרת צריכת חלבונים מן החי, אלה מוחלפים בקטניות, מוצרי חלב, דגים וביצים.

מהם סגולותיה של דיאטה צמחונית?
דיאטה צמחונית מוכרת כשיטת הרזיה יעילה, המשרתת במקביל מגוון צרכים בריאותיים. כך, דיאטה שאינה כוללת חלבונים מן החי מטפלת בין השאר במחלות לב, כליות, כלי דם, סוכרת, יתר לחץ דם וסרטן ואף מפחיתה את הסיכון ללקות בהן. שימוש נכון במקורות החלבוניים הצמחיים מהווה תחליף מזין השווה ואף העולה בערכו על צריכה של חלבון מן החי, אשר אינו תואם לבריאות הגוף ולעיתים אף פוגע בה.

כיצד ניתן להרזות באמצעות דיאטה לצמחונים?
ההסתייעות בדיאטנית מומחית טרם הפתיחה בהליך הורדת משקל ובעת ההליך עצמו הינה הכרחית בכל המדובר בדיאטה צמחונית; זאת, משום שדיאטה מסוג זה מועדת להפוך למסוכנת בהיעדר הידע התזונתי המתאים. דיאטנית מקצועית תבטיח את בנייתו של תפריט מאוזן המכיל את כלל אבות המזון, תוך שימת דגש על צריכה נכונה של חלבונים צמחיים, ויטמינים ומינרלים. אז בחרו בדיאטה בריאה וצמחונית- והבטיחו ירידה בטוחה במשקל.

מפת אתר | צור קשר