דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה בעזרת מדכאי תאבון

בשנים האחרונות תופעת ההשמנה הופכת נפוצה יותר ויותר עם היותם של מסעדות המזון המהיר נפוצות יותר ויותר. ניתן להבחין ללא קושי באנשים רבים אשר נאבקים בהשמה כרונית, וגילאיהם הפכו צעירים יותר ויותר עם השנים. בעידן האינטרנט המהיר וגישה הנוחה והקלה כמעט לכל דבר, בעידן בו ניתוחים פלסטיים הם כבר לא מוצר רפואי אשר משמש רק במקרה קיצון של אנשים שנפגעו בתאונה כלשהי, דיאטה הפכה גם היא לתהליך מהיר ואנו רוצים להגיע לתוצאות מיידיות ולהשקיע מינימום של מאמץ אך עדין להגיע לתוצאה הרצויה.

כיצד הדיאטות המהירות פועלות?
בעבר, כאשר נתקלו הרופאים במקרה של השמנה קיצונית, בהם הצורך המיידי לרדת במשקל היה צורך פיזי שללא הירידה המהירה אדם יכול היה אף לאבד את חייו, השתמשו הרופאים במדכאי תאבון מסוגים שונים אשר מטרתם היתה לעזור לאותו אדם לרדת במהירות במשקל. עם השנים הרצון העז של אנשים רבים להגיע למידות הרצויות במינימום זמן, הביא אנשים להשתמש באותם מדכאי תאבון על מנת לזרז את תהליך ההרזיה. לאחר שהדבר הפך נפוץ צצו חברות רבות בשוק הדיאטות שמוכרות את אותם מדכאי תאבון בשלל צורות .

דיכוי התאבון על ידי גורמים חיצונים
מלבד היותם של מדכאי התאבון לא בריאים כלל ולא מתאימים לכל אחד, דיאטה בעזרת מדכאי תאבון הינה דיאטה לא מאוזנת אשר יוצרת טלטלה רבה לגוף ומביאה לירידה מהירה מאוד במשקל, אך עם רגע הפסקת נטילת מדכאי התאבון, שבה אל המטופל תחושת הרעב דבר אשר מביא לעליה מהירה וקיצונית במשקל. נזק גופני זה עלול להיות קשה ואף בלתי הפיך

מפת אתר | צור קשר